tebekaa Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Mye syyyyk humor, og jeg ler så det gjør vondt... er jeg også syyyyk da, eller? Maud? Tror jeg trenger hjelp her!!! Er du der? Eller andre som kan tilby litt krisepsykologi?
coscos Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke fått med meg en eneste episode. I dag var jeg for sen ute, og tidligere har jeg gått og lagt meg lenge før, i håp om å få et par timers søvn... Får håpe det kommer på DVD etterhvert, så jeg kan se det der. Jeg liker syk humor, så kanskje bittelitt syk jeg og :-)
Karomamma Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er sånn tålelig frisk (tror jeg) og ler så jeg griner av dem noen ganger. Spesielt episoden med nynorsknazistene var kongelig!!
tebekaa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Alt ligger jo på nett-tv, da, så vi kan se det om igjen og om igjen. NRK er bra sånn:-) MÅTTE bare inn en tur og se kveldens "dessert" om igjen, gikk jo glipp av noen gullkorn siden jeg samtidig prøvde å oppdatere meg her inne... Siw og Knut er jo bare gull, da! I morgen skal jeg så mais i hagen, det er helt sikkert, for popcorn fra egen hage må jo være skikkelig digg!!! Eller et eget jordbærtre... ha, ha, he, he, ho - de gærne har det godt!
Maud Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Tviler på at du trenger terapi. Det er jo mange som ler med deg og så stor behandlingskapasitet har vi ikke her i landet. Altså må vi bare konkludere med at dere er friske hele gjengen. For at det skal være sykt, må det jo være "mot normalt" ;-) Jeg tror faktisk jeg er mot normal i denne sammenheng. Jeg har bare sett noen klipp og jeg trekker ikke på smilebåndet en gang. Sur, gammel, grinete og uten humor - det er visst meg det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå