Gå til innhold

erfaring med quinny speedie`xs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å kjøpe denne vognen til by bruk, har en emmaljunga edge og den tar mye plass..

men er litt skeptisk til disse trehjulsvognene..

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaringer, men vurderer å kjøpe den vogna jeg også, så dytter litt for deg.

Skrevet
:)
Skrevet

Den vognen har vi :) Veldig enkel, stilig og utrolig behagelig trille! Eneste ulempe som jeg kan si er er at ryggstillingen ikke kan reguleres mer opp til den stillingen jeg ønsker... Men fikk et godt tips fra en her på dinbaby om å ha ekstra tape rundt ryggestillingen slik at man kan få den mer opp og det funker ;o)

Skrevet

jeg likte den ikke i det hele tatt. kjøpte den og tok bussen hjem og da måtte jeg sitte å tviholde på den for den tippet jo alt for lett! bare bussen svingte eller småen bevegde seg...

handlekurven er også veldig liten, hvis du skal ha med deg noe...

stilig, men var så misfornøyd med den at jeg solgte den etter en mnd....

Skrevet

Det er mange som har for høye forventninger til den, fordi de ser på den som VOGN, noe den ikke er. den er en TRILLE! Så som trille er den veldig god... Det er min erfaring!

Skrevet

den er jo veldig kort i sittedelen da. vi ville og ha den, men når vi prøvde den var den akkuratt passe til vår gutt på et år, så da slo vi det fra oss og kjøpte phil and teds sport singel=)

Skrevet

hvordan ser den ut da??

hmm, ja er som det blir nevnt at det er en trille, er jo derfor vi skal kjøpe den. har jo en vogn som vi bruker til vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...