kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Har fått eksamensdatoene mine nå, og begynner allerede å får panikk! Skal ha engelsk skriftlig og muntlig 5 og 6 mai, den 19 mai Mntlig yere historie.... Engelsken har jeg ikke startet på engang.... Noen greie Engelske bøker jeg kan lese, som ikke er for tjukke eller vanskelig leste?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 J. D. Salinger- Catcher in the Rye F Scott Fitzgerald- The Great Gatsby Hanif Kureishi- The Buddha of Suburbia Harry Potter?
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Harry Potter har aldri vært min greie. Men vil sjekke ut de andre alternativene dine, må dra meg selv etter øra nå, slik at jeg klarer dette. Takk for tips
panama Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 The Secret Life of Bees Atonement - Ian McEwan P.S. I Love You- Cecilia Ahern Kunne nemnt mange fleire. Bøker av Nick Hornby eller Agatha Christie på engelsk...Lukke til!!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hva med drageløperen? Den er på mamut salg nå. "My name is Asher Lev" var den boken jeg la opp ti muntilg, og jeg fikk den.
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for svar jenter. Skriver opp titlene etterhvert nå, så løper jeg på bokhandelen imorgen og finner den som passer best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå