Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 jeg er så sår og øm rett over navlen.. tror det er omtrent der livmorkanten er. Er det pga av huden strekker seg? eller fordi livmoren strekker seg? er vondt bare jeg tar på... er litt sann som kommer og går. Rekner med det sikkert er normalt, men ville bare høre om andre har det sånn..:-)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det er ganske normalt ja. Jeg hadde det slik i slutten av svangerskapet med nr 1 og nå venter jeg tvillinger (6 mån på vei) og har et veldig ømt område rundt navlen, ca 10cm i diameter. Snakket med jormor om dette på min kontroll idag, da jeg ikke husket hva de sa sist, men det er bristninger i huden som gjør at det blir ømt. Som små blåmerker fra innsiden. Ikke sikkert de er blå men kan bli det. Regner nesten med at jeg blir veldig blå innen jeg er ferdig da mine gutter virker å tro at min navel er som en fotball - veldig bra å sparke på!
Sikkertforgammel Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hadde det sånn for noen uker tilbake, men det er borte nå. HELDIGVIS. Var skikkelig ømt på venstre side litt over navlen på et ca 5-10 cm stort område. . Aner ikke hva det kom av da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå