Gå til innhold

LURER!!Er det noen her som var


Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlig i magen ,diarè lignende,tidlig i graviditet? (ca 5 uker)

og ellers vond i kroppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe JUPP :)

Ikke vondt i kroppen da, men uggen! Litt svimmel, løs i magen, oppkast konstant osv.

Skrevet

hmm..da tror jeg kanskje jeg skal ta en test snart.. 5 dager siden tante rød skulle vært her.. høh..vi skulle jo igrunn vente ett halvt år til,men ser ut til han har lurt inn noe..

Skrevet

Jeg har nettopp hatt det, uten å være gravid.

 

Når jeg var gravid var jeg veldig dårlig tidlig i graviditeten.

Faktisk før testen ble positiv.

Men ikke noe som minnet om diare, eller vondt i kroppen.

Bare kvalm, svimmel og en følelse av å være fysisk sliten.

Skrevet

veel..jeg er ALLE de tinga også..tror jeg tar den testen som ligger på badet nå jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...