Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 dårlig i magen ,diarè lignende,tidlig i graviditet? (ca 5 uker) og ellers vond i kroppen..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hehe JUPP Ikke vondt i kroppen da, men uggen! Litt svimmel, løs i magen, oppkast konstant osv.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 hmm..da tror jeg kanskje jeg skal ta en test snart.. 5 dager siden tante rød skulle vært her.. høh..vi skulle jo igrunn vente ett halvt år til,men ser ut til han har lurt inn noe..
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har nettopp hatt det, uten å være gravid. Når jeg var gravid var jeg veldig dårlig tidlig i graviditeten. Faktisk før testen ble positiv. Men ikke noe som minnet om diare, eller vondt i kroppen. Bare kvalm, svimmel og en følelse av å være fysisk sliten.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 veel..jeg er ALLE de tinga også..tror jeg tar den testen som ligger på badet nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå