lillegutt mars o7 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvor gamle var barna deres når dere begynte med det? Og hvor gamle var trillepikene?
Joikaboll@ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Trillepika var 10 år da hun trillet mini første gang, mini var nyfødt da. Når hun var 11 år hadde hun med seg både 1 åring og en nyfødt. Men det skal sies at trillepika trillet sine egne brødre ;-) Fra hun var 13 år sitter hun barnevakt for alle 3 brødrene sine, 10 år, 4 år og 3 år. Deilig med egen barnevakt i hus ;-)
lillegutt mars o7 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Andre òg her med trillepiker?
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har to på 9 og 11 år. Men det er søstrene mine og jeg stoler 100% på de. Syns det er greit å kunne gi klar beskjed om at det og det får de lov og ikke lov til. Hadde ikke klart å være like "streng" med andre, og følt meg litt mer usikker. Veldig glad for at jeg har de:) De har triller siden han var noen uker gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå