Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Oppdaga i dag at jeg har tørre brystvorter, eller egentlig området rundt. Noen som har opplevd det samme og har tips til salve e.l.?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg slet med det i begynnelsen, samt litt sår bak der ryggen slutter jeg bruker helosan. Den hjelper mot alt, jeg burker den overalt på hele kroppen, brystvortene og området rundt har ikke vært tørt siden jeg begynte å bruke den! har alltid helosan stående! Et tips hvertfall
volvo-mamma Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 viktig å smøre... om huden er tørr blir den fortere sår og såre bryster når man skal amme er ikke å annbefale ... Jeg har brukt a-crem (den heter bare det) kjøpes på apoteket og kan brukes til det meste.. også til babyen når den kommer og den er god for atopisk eksem,og som kulde krem og fuktighetskrem gubben bruker den til etterbaberings krem.... (tips fra meg også) Uansett viktig å smøre og med en god krem ikke losjen..må være litt fet..om ikke en vanelig krem hjelper kan ceridal (for skadet og tørr hud- denne er veldig god på babyer og barn når det er minus grader ute og mors hender når hun er ute å triller på vinteren- blir kallt kulde krem) lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg kjøpte brystvortekrem. Den er kjempe fet og mdn ksn bruke den mest man ammer også fordi den inneholder bare naturlige stoffer. Husker ikke hva sen heter men den er gul, du får den på apoteket
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Den gule kremen heter PureLan. Er bare 18 uker på vei med førstemann nå og har derfor ikke hatt bruk for å bruke den på brystvortene enda, men har brukt den i vinter pga tørre og såre lepper og den har vært helt genial=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå