Gå til innhold

Jeg trenger hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå sittet i lengre tid å skrevet dette i word...visket ut og skrevet på nytt om og om igjen....

som noen av dere vet så mistet jeg mamma for tre år siden. Da var jeg bare 16 og det er mye jeg ikke har fått fortalt...om hvordan mamma var mens hun var syk og som jeg vet de ikke vil si til meg(familien) fordi de vil skåne meg. men for å komme meg videre vil jeg gjerne vite...

Er det noen som....er litt vanskelig å skrive dette...men er det noen som er syns på en eller annen måte som kan få ''kontakt'' med mamma...sånn bare for å spørre hvordan hun hadde det, hvordan hun har det nå, og om hun vet om elias, hennes første barnebarn som er oppkalt etter henne....

jeg lurer jo ofte på om mamma ser meg...om hun er stolt over meg og hva jeg har klart...og jeg savner henne sånn! og jeg lurer...lurer og lurer hver eneste dag hvordan hun har det, om hun viste at hele familien var der når hun døde..om hun hørte at jeg hvisket til henne to minutter før hun forsvant....

Er det noen som kjenner noen, eller som kan dette selv og kunne vært behjelpelig blir jeg veldig glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er ikkje synsk, men tenkte eg skulle fortelle deg at hørselen er den siste sansen som forsvinner... Så at ho høyrte deg, det trur eg nok.

Skrevet

Hei

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg på den måten du ber om, men det framkommer så tydelig i innlegget ditt at du har en sorg som ikke er bearbeidet. Jeg skjønner godt at du vil ha svar på de spørsmålene du stiller her, men sannheten er at du nok aldri vil få svar fra henne gjenneom synske. Du kan likevel gjennom samtale med f.eks psykolog reflektere deg fram til hvordan din mor ville svart deg på disse spørsmålene.

Jeg håper du har noen du har tillit til som du kan snakke med om disse tingene og kanskje det ikke er så dumt å be om henvisning til psykolog slik at sorgarbeidet kan begynne og hjelpe deg videre?

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til.

Klem til deg

Skrevet

Ja jeg sitter med stor sorg enda. Og ikke vet jeg om jeg klare rå komme over det før jeg vet hva somf aktisk skjedde(vet jo at hun hadde kreft, men liksom, hvorfor tok det bare to mnd? fra hun kom på sykehuset i litt dårlig tilstand pga lungebetennelse til hun døde) og mye jeg ikke har fått fortalt fordi dem vil skåne meg...prøvde å be om journalen hennes for å lese igjennom den, men den må jeg lese igjennom hos legen til mamma og hann liker jeg ikke...vil da heller be om at psykologen min(når jeg får komme inn dit da) får journalen så jeg kan lese gjennom den hos h*n....

Skrevet

gå inn på facebook-gruppa 'jakten på den 6. sans' og hør med de der. er flere av de som jobber med mediumvirksomhet.

vet ikke om det er løsningen for deg, men det kan jo være verdt et forsøk for å få en avslutning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...