Gå til innhold

Privat ultralyd i Trondheim


Førstegangsmamma82

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer litt på muligheten for å ta en tidlig ultralyd i Trondheim. Er i uke 7 nå, og vurderer å prøve å få tatt en ultralyd i neste uke, eller i påskeuka, altså når jeg er 8 eller 9 uker på vei. Tenkte kanskje vi skulle fortelle det til de blivende besteforeldre i påska, og da hadde det jo vært gøy å røpe det ved å gi dem et ultralydbilde,selv om det ikke er så mye å se enda...

 

Men altså,- er det noen som vet hvor vi kan bestille privat ultralyd i Trondheim, og kanskje sånn ca hva det koster? Og er det lang ventetid, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du kan prøve påMedicus som ligger ved leutehaven.Der er de kjempeflinke. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å prøve.

Men venninna mi ville bestille seg time på Medicus og da hadde de ikke noe ledig før en uke før termin i august... så det var jo ingen vits i da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte på medicus idag, fikk time på fredag :) Nå skal jeg endelig få se nurket! <3

Har også hørt mye bra om Aleris, og vet flere som har fått time på dagen der! :) Så det er absolutt verdt ett forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive prisen! som for en helt ordinær ultralyd på Medicus er 750 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til Medicus jeg også, og har også fått time på fredag! Dette blir spennende!!! Er spent på å se om det er liv, og på å få fastsatt terminen. Er muligheter for at den endres litt, tror jeg.. Og som en bonus så blir det jo stas å få et bilde da, som kan vises til de kommende besteforeldrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...