Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen forklare med HVORDAN smerten er?

beskriv så nøye som mulig!

har lav smerteterskel , og veit ikkje om eg tørr pga smertene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor vil du putte inn silikon?

Skrevet

Jeg har ikke silikon noe sted, men jeg var med ei venninne av meg gjennom hele prosessen. Å ja hun hadde jävelig vondt. Men det er masse saker som spiller inn... skal du "presse" unaturlig masse inn i brystene vil du ha smerter fra både operasjon og strekkinga i huden.

Jeg tror nok ingen kan si at det er spessielt behaglig.

Man får lide for skjönnheten:)

Skrevet

hei!jeg tok silikon fordi puppene så ut som to tomme tennissokker etter graviditet og amming.skikkelig ulekkert:-)he,he.

og ja,det var skikkelig vondt!klarete ikke å løfte en kaffekopp selv,eller reise meg opp uten hjelp osv.var vel sånn i vel en uke.klarte meg selv etter 11 dager.var overraska over at det var såå vondt.men vet om folk som sier at de ikke hadde så veldig vondt og,så de er forskjell fra folk til folk som med alt annet.og så er det visst vondere å legge de under musklene enn over.jeg har de over.neste gang må jeg legge de under,og det gleder jeg meg lite til:)jeg sa faktisk at jeg heller ville føde igjen enn å ha de smertene etter operasjonen,så det sier jo litt:)

ikke meninga å skremme,men vær forberedt på at det kan være veldig vondt,og at du kanskje trenger mye hjelp.

må si det igjen,det er mange som sier at det ikke gjorde så kjempevondt,så kanskje du er en av de.lykke til med valget!

Skrevet

har en venninne som gjorde det når hun var 16. (medisinsk årsak)

hun sier at det var dritt vondt. det blir jo ett veldig spreng i huden da. strekker og er ømt. Men hun angrer ikke!

Skrevet

forresten, har du veldig vondt så kan du få oxycontin av kirurgen. Men tror du bare får 1 eller 2 tabletter du kan ta siden det er ett A-preparat. Ellers så får du Voltaren og Paralgin Forte.

Skrevet

Jeg har gjort det to ganger og hadde bare vondt første dagen den andre gangen jeg tok inngrepet. Hadde overhodet ikke vondt, men har høy smerteterskel da kanskje...de fleste jeg kjenner har heller ikke hatt noen problemer med smerter etter slike inngrep.

Veldig individuellt..

Ønsker man virkelig å ta et slikt inngrep-bryr man seg lite om man får smerter.

Skrevet

Hadde heller valgt saltvann og dråpeformede innlegg.

Har ikke lagt inn no i brystene men hatt brystreduksjon, som er en mer komplisert operasjon. Fikk resept på paralgin forte og var sykemeldt 2-3uker. Var vondt, men hadde gjort det igjen uten å nøle.

Skrevet

Er det ikke sånn at du må fornye operasjonen etter noen år? Så gjør du det, må du regne med å måtte gå gjennom det flere ganger?

Skrevet

min mor har tatt silicon i puppene og hun vasket huset dagen etter operasjonen. Min søster derimot måtte legge siliconen under muskelen og kunne ikke bevege seg på to uker.

Skrevet

Hvis du har veldig lav smerteterskel og er usikker på om du tør, så hadde jeg anbefalt deg å avvente litt til fram til du blir mer sikker på om det er dette du vil gjøre. Man skal ikke måtte operere seg sånn hvis man ikke er sikker på at det er DET man vil..

Når du evt bestemmer deg så tror jeg ikke du tenker såå mye på smertene. Det er tross alt et inngrep og litt smerter må man regne med. Men hvor vondt det gjør er forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...