Caroline13 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Som dere ser av overskriften er jeg veldig utålmodig hihi. Nei da, men vi bestemte oss for at nå ønsker vi barn og jeg har hatt eggløsning for 4 dager siden og ønsker å sjekke så fort som mulig. Forventet mens er rundt 17 mars. MÅ jeg vente til da? Klem fra Caroline
*tornerose* Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg testet svakt positivt 4 dager før IKM, men det anbefales jo å vente til kommende mensdag..... MEN jeg klarte ikke å holde meg ) Så forstår godt du klør i hendene til å teste, men vent i alle fall til et par dager før IKM.... Lykke til )
Caroline13 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 IKM - er det den datoen jeg venter mens? hihi, jeg er ny og helt grønn på alle begrepene, men de kommer nok hihi.. Ja jeg klør enormt i hendene, skulle gjerne visst det i går, men klarer nok å holde meg i tøyene.. Takk for svar :-)
*tornerose* Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jepp, det står for ikke kom mensen ) Hehe, skjønner hvordan du har det, jeg hadde det likedan, men heldigvis så klaffet det i 2 prøveperiode ) Håper det klaffer kjapt for dere også :-)
Caroline13 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Hihi, da er jeg på nett.. Lærer noe nytt hver dag ) Jeg kjenner en murring i magen, men vet ikke om det er bare psyken som sier at jeg vil være gravid.. Så godt å høre at det klaffet for dere. Har det bare på følelsen at det er meningen at vi skal få klaff nå. Har ei venninne som drømte det også.
*tornerose* Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Så spennende ) Mange drømmer som betyr noe, så skal ikke se bortfra at hun sanndrømte ) Ønsker dere i alle fall lykke til ) Og håper å se deg med en gledes nyhet om 1 ukes tid ++ )
Tomtetroll Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Du kan prøve å teste 4-5 dager før ikm, med to dagers mellomrom om du har nok penger til en haug tester da Jeg testa 2 dager før ikm negativt, og 2 dager over var den ganske sterk positiv =) Er egentlig like utolmodig som deg, men denne gangen trodde jeg faktisk ikke at jeg var gravid..tok bare testen på morro skyld for å se om det kunne være. Men da jeg var gått 2 dager over ikm måtte jeg jo kjøpe en ny =) Håper å se deg her inne igjen snart med positivt svar =)
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har IKM i dag. Men den har ikke kommet :D Men testet negativt både i går og i dag.. Så nå begynner jeg å lure på om kroppen bare leker med meg... Har jo hatt så masse symptomer også... Jeg blir gal av denne ventinga. Og jeg som pleier å få mens på dagen, og gjerne tidlig på morgenen. Men den har ikke kommet gitt..
Caroline13 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Takk for svar jenter - det er forferdelig at jeg skal være så utålmodig. Men jeg skal ile inn g gi dere beskjed så fort jeg vet noe. Har allerede kjøpt to tester som ligger å venter ) Har så lyst til å teste i morgen, men kanskje ikke så smart når det er en uke til ikm tror jeg. Huff, hvordan skal jeg få den neste uken til å gå. Har så lyst på. Det stikker litt i magen. litt som sommerfugler og har noe mer luftplager. Men det kan jo være psyken som spiller meg et puss i og med at jeg ønsker så fryktelig klaff på første forsøk. Klem til dere alle og god helg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå