Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Vi vurderer Natalie eller Alexandra. Hvilket liker du best/minst?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Egentlig to navn jeg har mislikt alltid, men så har jeg funnet en så fin Natalie i det siste at jeg begynner å like det veldig godt. Alexandra sliter jeg mer med.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Urk, synes de begge er tragiske og litt sånn "alenemornavn".. Sosialt stigmatiserende for barnet..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Nydelige navn, men klarer ikke si hvilket jeg liker best.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Ja, jeg syns det. Helt nydelig faktisk. Men jeg liker det uttalt på den franske måten, altså uten E på slutten. Men det er i følge mannen min "ikke noe navn" (det var stort sett hans motargument til alle navn jeg kom med:p)
Huldretuss Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Definitivt Natalie fremfor Alexandra. Men synes ingen av navnene er spesielt fine...
ragna Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 i forhold til HI's forslag, nei. har du? som klinger i sammen duren takk.
ragna Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 jomen, det var jo ikke akkuratt det hi var ute etter. jeg skal ikke kritisere andres navnevalg, derfor svarer jeg som jeg svarer. tolk det som du vil.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Hi var vel ute etter å vite hva man mente om navnet, da skulle det vel gå greit å si at man mener det er stygt, eller hur?
Gjest ->>- Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Begge er ganske harry, men Natalie langt bedre enn Alexandra. Kombinér dem for guds skyld ikke.
ragna Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 næh, hun ville vel strengt tatt bare vite hvilket vi fant penest, og hvilket vi likte minst. ikke stygghetsgrad. utifra det jeg leser finner hun selv begge navnene fine. da er det respektløst å hamre løs. hver sin mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå