Ønskebaby08*12 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei alle sammen. Da har jeg passert de 12 første fulgåtte ukene, så da hører jeg vel til her hos dere :-) Det blir en spennende tid jeg har forann meg, de første ukene har vært utrolig slitsomme, så håper på at ting faller mer på plass nå. Har hatt de typiske bekymringene rundt SA/MA ( har nok litt for mye på disse sidene, og så løper fantasien litt løpsk), så har vel måtte si til meg selv at så lenge jeg ikke blør, eller har misfarget utflod så står alt bra til med spiren. Det hjalp litt på at jeg nå kan kjenne en liten bulk på magen, som ikke har vært der tidligere. Ellers har jeg vært svært plaget med kvalme og oppkast, har fått sånn ekstrem svangerskapskvalme ( hyper et eller annet på fagspråket), så har vært sykemeldt i fire uker nå, skal ikke tilbake i jobb før etter påske. Så det blir lange dager, men mye grubling. Så gleden av å være gravid har kommet litt i skyggen. Men, håper på at ting faller litt mer på plass nå, så jeg kan begynne å nyte svangerskapet. Dette ble et langt innlegg, men godt å få ut litt gruff, så kan jeg starte på nytt trimester med nesten blanke ark :-)
sekstisjuer Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Velkommen inn hit. Håper kvalmen gir seg snart da, og at du får et fint svangerskap heretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå