Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! er det mange som har skrevet det???

Hva har dere tatt med i det??

sitter her å tenker litt på å skrive ett selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg lurte også veldig på dette da jeg gikk gravid. Tok vare på det jeg skrev, og slik ser det ut.. Håper du får noen tips :-)

• Jeg vil gjerne ha hjelp til få satt klyster, slik at jeg får tømt tarmen.

• Vil veldig gjerne ha epidural, men ønsker allikevel å kunne bevege meg så mye som det er mulig.

• Jeg har ikke gjort meg opp noen formening om fødestilling, ønsker å ta det som det kommer.

• Jeg vil vite hva som skjer hele tiden. Vil bli snakket til – ikke om. Blir veldig nervøs og redd hvis ting blir pratet om bak ryggen min. Vil gjerne ha veiledning og hjelp fra jordmor til pusting, trykking osv.

• Jeg stoler 100% på mannen min – han er tålmodig og flink til å roe meg ned. Jeg vil at han skal holde seg oppe ved meg, slik at han ikke ser selve fødselen nedenfra. Jeg vil også at han skal bli inkludert i kommunikasjonen fra jordmor/lege, slik at han kan delta mest mulig aktivt.

• Vi ønsker minst mulig oppmerksomhet rundt morkaken, vil bare ha den ut og bort.

• Jeg vil at mannen min skal få klippe navlestrengen.

Skrevet

Hei det var et supert ønskebrev! kommer nok til å stjele noen punkter:)

er de samme tingene eg selv har tenkt på!!

Takk for svar!!!

Skrevet

Helt enig at man skal skrive ønskebrev. Har gjort det to ganger selv. Jeg kan også anbefale at dere skriver litt om hvordan dere er som person. Da kjenner jordmora dere litt bedre, og vet hvordan dere er. Når siste min kom på jobb, hadde jeg ikke sjangs til å snakke, men hun "kjente" meg og var veldig glad for at jeg hadde skrevet dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...