Gå til innhold

merker ingenting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det flere som ikke merker så mange syntomer? jeg er 6+3, men eneste jeg kjenner er ømme pupper og litt trøtthet:/ ... bjynner å lure på om det er noe galt med meg, når folk snakker om at di har fått mage allerede.. tok 3 tester som var positive da, så det må vel bety at jeg er gravid?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7+4 nå, og har også få symptomer. Ømme bryster og litt stikking i livmorområdet er det eneste... Også har jeg forsåvidt vært litt småsvimmel et par dager når jeg har stått opp, men det kan like gjerne være pga litt lite søvn... Er veldig glad for at jeg ikke er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trøtt, noen dager veldig ømme pupper mens de er helt normale andre dager.

 

Kvalmen kom pang for et par uker siden, da jeg var nesten 8 uker på vei, og siden da har jeg måttet unngå stress og spise ofte nok.

 

Trenger ikke merke noen ting før enda mange uker!

 

Legen min sa dessuten at testene på legekontor har samme følsomhet som alle de man kjøper på norske apotek, også de billige, så tester du positivt med dem og hopper over mensen så er du gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt det au.

Hadde det sånn med førstemann - da hadde jeg kun ømme pupper og var trøtt.

 

Nå har jeg allerede litt mage i uke ni, og kvalm og svimmel og trøtt og all anna morro. Får slappa mindre av nå enn sist siden lillegutt krever sitt på ettermiddagene, har vel litt med kvalmen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...