Ønskebaby08*12 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Da har jeg rundet 12 fulgåtte uker så da er vel min tid på 1 trimester over for denne gang, og jeg rusler over til neste stadiet. For min del har de første ukene vært full av blandete føleleser, mye bekymringer for den lille, går alt bra?, er det liv?, livredd for SA og MA, mest for MA siden den er vanskeligere å oppdage.., men har måtte si til meg selv at "så lenge du ikke har blødninger eller noe form for misfarget utflod så satser du på at det er liv", har vært plaget en god del med kvalme og oppkast, har fått diagnosen ekstremt svangerskapskvalme (noe med Hyper på fagspråket), så gleden av å være gravid har kommet litt i skyggen. Men, jeg vil si at jeg har hatt god nytte av disse sidene her på BIM, mye nyttig informasjon og erfaringsutveksling. Ønsker dere alle sammen lykke til videre, så håper jeg at vi sees snart på neste trimester.
loffmusa Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 da kan jeg ønske deg velkommen over i 2 trimester da jo;-) jada,dt går så bra skal du se:-)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer med overgangen til 2. trimester! Så bra at det har gått fint så langt! Jeg håper vi sees snart der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå