Gå til innhold

Erfaringer med sportmann.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leta på mailen min, og fant en bekreftelse på ordre på 4 varer. 2 var til meg selv, og de har jeg fått, 2 var til minstemann og de har ikke kommet. Ordren var fra mai 07!! Det sto levering omgående... Hvem leverer resten da? Arvegods?

I tidlig februar bestillte jeg noen vintertøy til meg selv. Har ikke sett det. Nå ville min datter bestille en jakke. Da sto det ene plagget som restordre der, har ikke fått et eneste plagg jeg....

Er dette normalt der eller? I så fall gidder jeg ikke bestille jakka der...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe trøbbel med de. Bestillt masse til unga, alltid fått det. Bestille jakke til meg og sambo,som måtte byttes. De hadde ikke str min igjen, så fikk (for lite) penger tilbake, OG jeg måtte betale for og få pengene ut (Sånn postbank-greie), men aldri savna noe varer, nei

Skrevet

Jeg får ta å ringe de i morgen. De to joggedressene til minsten ble jo bestillt i str 80 ;o), nå må han jo ha 92, for 86 er akkurat passe ;o) Jeg hadde faktisk glemt dem...

Og det jeg bestillte i februar trodde jeg ikke var sendt, også står et plagg som restordre?...

Jeg får ringe å spørre pent om minsten kan få adidas og nike joggedressen sin før han blir konfirmert :o)

De to joggedressene er jo betalt for også! For det skulle ettersendes iflg fakturaen på mine plagg!

Skrevet

Bruker sportmann en god del, og har til nå vært fornøyd. Litt treg levering, men ellers meget god service. Med litt treg snakker jeg om to-tre uker, altså, ikke måneder og år, nei!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Syntes det hørtes rart ut. Kjenner fler som handler derfra, og er fornøyd. Ring du, må jo finne ut av detta! Greit før han blir voksen ja :P hehe

Skrevet

Var tilfeldig at jeg letet opp den ordren fra mai, da kom jeg jo på at de joggedressene, nei de har jeg ikke sett!

Den fra februar er jo greit nok at ikke har kommet, men når det står restordre på bare 1 plagg lurer jeg jo litt.

Prøve å huske å ringe i morgen. Heldig for dem at jeg er et surrehue da :o) For mast har jeg i alle fall ikke! *he he*

Skrevet

Sikker på at joggedressene er betalt da? Når jeg har bestilt derfra og gått ordre i flere forsendelser, så har de fakturert kun for det de har sendt. Har fått egen giro sammen med varene for det som har blitt ettersendt.

Skrevet

Haha

Jeg sendte akkurat en bestilling for nesten 2000 kr til sportmann nå.

Puh.... Skulle egentlig bare ha et par joggedresser til ungene, men jaggu ble det noe til mor også :o)

Har bestilt fra dem en gang for lenge siden også. Aldri noe tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...