Secret har sommerfugl i magen Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har sett ymse slike lister på nett, men synes ikke de er så utfyllende og fine at det gjør noe Men du kan få MIN liste: *Morgenkåpe *Gode truser *Myke sokker *Slippers *Myke bind (de på sykehuset er så store) *Joggedress som ikke sitter så stramt i rumpa (ikke lekkert med bleierumpe på voksne damer hehe) *Ammebh om du har tenkt til å amme *Ammeinnlegg *Toalettsaker *Mykt toalettpapir *Purelan salve til såre pupper og lepper *vannflaske med tut til å ha under fødsel og som man kan gå rundt med på barsel (man blir tørst av å amme) *Kontanter til kiosken *Klær til babyen om du ikke vil bruke sykehusklærne Sist kjøpte jeg meg to nye joggiser og en ny ammetopp som jeg brukte på barsel, i tillegg så hadde jeg nye truser og sokker + en litt fin morgenkåpe. Å kunne ta på seg noe man følte seg litt fin i var faktisk ganske deilig, gav litt ekstra energi
MiniBassen Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Mykt toalettpapir er VELDIG viktig!!!!!! ; ) Og joggedress! Flere overdeler, siden det helt sikkert blir litt lekkasje og gulping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå