Gå til innhold

Ikveld har jeg hatt det fint!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på Krafttak mot kreft konsert, med mange flotte artister. Vi har spist ute og kost oss med eldstejenta og yngstejenta, samt en god venninne med eldstejenta som har flyttet til en annen by.

Det mest hyggelige var faktisk da vi ble invitert med hjem til venninnen og kjæresten for å se den nye valpen deres:-)

Dette er en jente som alltid har vært fryktelig sjenert og fryktelig engstelig for alt mulig. Hun har nå blomstret opp etter at hun flyttet for seg selv for ca 6 mnd siden, hun skravler ivei, hun smiler og tøyser og ler.....det er så flott å se. Jeg var oppriktig bekymret for henne en periode.....men det jeg nå vet er at mamman hennes har holdt henne igjen.....fordi hun er så fryktelig engstelig for alt selv!!! Hun ville være med oss til Hellas ifjor, men moren overtalte henne til å la være, av den grunn at det var altfor langt å fly og å fly det var skummelt. I tillegg var det dumt å bruke opp 2 uker av ferien sin på en gang mente hun.......det er så trist, når jenta selv hadde kjempelyst, men lot seg overtale til å bli hjemme.....endte med to overnattinger i Danmark med moren, for at de skulle øve seg på å fly.......Det har vært masse mer, poenget mitt er at hun har blitt holdt igjen pga morens spøkelser.

Og det var virkelig så flott å se sommerfuglen som har kommet ut av puppen sin........og litt bort fra puppen til mamman også;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig...

Ha ha ha ha beklager at jeg ler....men øve seg på å fly.......

Håper ikke pilotene har en sånn mamma.

Storebror har flydd tidligere, men det husker han tydeligvis ikke....

For han lurer på om vi må hoppe ut i fallskjerm :o))

Men jeg holder fast på at vi skal gå ned trappen.....Ingen fallskjerm på oss...Heldigvis :o))

Noen hønemødre skulle nok slappet litt mer av.

Skrevet

:=) Godt at mødre er omsorgsfulle, men noen ganger kan omsorgen ta fra barna evnen til å klare seg selv! Flott for denne jenta at hun har fått rom til å blomstre!!

Skrevet

Ja huff, det er jo rett og slett litt tragikomisk......Jeg trodde hun tullet den gangen, men dengang ei....

Men desto mer hyggelig å se at hun har klart å løsrive seg selv, for hadde det vært opp til moren, hadde hun hengt fast i henne ennå....jenta går i sitt 21. år og elsker å bo med kjæresten og leve sitt eget liv.

Ja hønemødre er ikke alltid greit........får bare sørge for at en selv ikke blir sånn!!!

Skrevet

Jepp, prøver så godt jeg kan..

Men mamma prøver å skremme vettet av oss alle når hun er her.

Hyler og skriker hver gang Knerten går i trappene...Og det har han veldig flink til. ( bare jeg som har falt ned trappen her.)

Men jeg kan jo ikke bære han i trappen til han blir 12????

Så mulig man blir hysterisk når man blir bestemor, for hun var ikke sånn da vi var små:o)

Skrevet

Ja omsorgen kan rett og slett kvele den, når den blir så voldsom....

Men hun bare strålte nå! Jeg kjente jeg ble glad langt inni hjerterota. Eldstedatter sa også noe om det da vi dro hjemover. Hun sa at venninnen hadde hatt godt av løsrivelsen og at moren fremdeles satt i barndomshjemmet og syntes alt var skummelt......

Skrevet

For en koselig kveld!! Det er så fint å lese om når du er sammen med jentene dine :) Og halleluja for fugleungen som har funnet nytt rede!!!

Skrevet

Ja!!! Og som blomstret opp som den vakre svanen hun faktisk er:-))

Og som hun smilte og lo......jeg smiler her jeg sitter og tenker på henne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...