Gå til innhold

Noen som ser på "sykehuset" på tv3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg turte ikke å se på det fordi jeg tror noe skulle skje med henne som skulle føde... Men er allikevel så nysgjerrig at jeg lurer på hva som skjedde... Var det noe galt med babyen?? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk bra =)

Ble tatt med sugekopp

Skrevet

åh..det var godt... trodde bebisen døde eller no jeg... huff og hff... var derfor jeg ikke turte å se på... Blir så lei meg =(

Skrevet

jeg vet veldig godt hvem pappaen til denne babyen er, så jeg turde heller ikke å se. men jeg fikk melding av søsteren min om at alt gikk fint.

Herregud så lettet jeg ble!!

Skrevet

jeg måtte bare se hvordan det gikk. er gravid igjen selv nå, så tenkte på at jeg ikke burde se. men jeg regna med at de ikke ville vist det på tv`n om det skulle gå galt. uansett fikk noen tårer i øynene. ble glad for at det gikk bra=)

Skrevet

Ble helt rørt av han pappan jeg.. Ikke alle gutter som tør å vise følelser på den måten der

Skrevet

var bare hjerterytmen til babyen de mistet, men det kom å ble helt fin igjen, mye sik skjer vist ctg en blir tat eller flyttet litt på, så mye mer dramatisk ut på reklamen en va det var, men skummelt for de som er oppi det da;( men det gikk bar som de andre har skrevet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...