Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, sånn går det når unga vokser til, serru. Men det er da en utrolig pen og søt og sjarmerende oppstopper? Kom ikke her og si den skjemmer! Er ikke akkurat Carl IH-nese heller!
Huldretuss Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Barbie er styg, uansett - oppstoppernese eller ikke!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, vet du hva mamma sa en gang eller....? "Åh S, kom hit - han der Carl Ivar er så pen mann"... Need I say more? Forresten, jeg er så utrolig skuffet jeg nå..... For det første så har hun ene svære rosa glorete palmeøredobber i ørene og hår ned til bakken - so to speak... IKke nok med det klarte jeg å knekke av benet til hun ENE pene jeg fant, liksom... Guttene er sinnsykt kjekke (en med brunt og en med blondt hår) - En ganske søt jente - men med en massiv overkropp... Jeg tror det er Barbie sin venninne, forresten Mens den vakreste av dem alle er tornerose tror jeg..Jeg kaller hnne hver fall det. Hun har armene i den stillinge du forklarte, men du kan løfte armene rett opp og, ring på fingeren, rosa kjole, rosa fin rose i håret og nydelige lilla pumps... Hun er og forblir pen hun!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Massiv overkropp må ha vært en eller annen som ville lage transe-barbie, har også et par som drar enormt over ryggen, vanlige klær har ikke sjans (borrelåsen strekker sine små fingre forgjeves etter sin make...). Sugestillingarmer? Nemlig. Ja, vår har også antakelig hatt ring, har nemlig hull i fingeren (!). Men jeg ser at noe av morskjærligheten kommer tilbake, tross oppstopper og andre glorete skuffelser?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Datteren min skal ikke få noen transe-barbie. Ikke det at jeg har noe problem med transer. Jeg bare vil ikke ha noen barbie som ikke kler noen klær. Da blir jeg bare så utrolig deppet. Skal kjøpe alt nytt, med unntak av tornerose. Jeg ville ikke påstått at kjærligheten har kommet tilbake - har elsket tornerose fra første stund jeg fikk henne. Hun er så utrolig vakker. De øynene altså... Dessuten en ganske så fin og slank kropp. Håret er ikke for ille langt heller.... Hull i ørene har hun òg. Det bare matcher så utrolig godt. Derimot er det ikke sjangs i havet at jeg skal beholde hun ene gravide hvor gravidmagen er helt fucked up - samme gjelder en rekke andre som jeg blir kvalm av å se på. Hva skjer forresten med en grønn, glorete ballkjole med gullmønster? Sugearmene står liksom litt ut da... Egentlig prøver jeg å forestille meg hvordan sugearmer er, fordi det har jeg aldri tenkt over. Men nå tenker jeg og forestiller jeg meg, og det er sånn det er ut - og slike armer har hun. De er sikkert søsken. Må bare finne resten. Du skjønner, jeg måtte krangle meg opp dit - fordi det var så sinnsykt støvete. Men samme det, gidder ikke høre, skulle finne Barbie, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå