*ale* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 På charterfeber.. Minner meg om hine hårde dager da jeg og venninnene alltid var blakke men ALLTID fikk oss en kanonfest på byen. Vi var seriøst slu!!!! muhahaha.. Stakkars manner som ikke fikk oss med hjem for en drink Suckers!
WP-TLogPeanut Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Fikk ikke med meg jeg , hva gikk dette ut på?
*ale* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Noen gutter som hadde konkurranse om hvem som klarte å påspandert mest drekka på byen:) Som om jeg skulle gjort det sjøl:) Har jo det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå