♥Snulder Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Nå har jeg fått igjen pc'n min!! Kan tro jeg har savnet den! Låne pc'er er noe dritt:=( Får håpe denne holder seg i form nå dahhh....:=) Har ikke fått fulgt med så mye de siste dagene, men jeg håper alt står bra til med allle!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Så fint da! Hyggelig at du slenger deg med litt mer stabilt igjen;-) Håper formen er stigende i heimen også!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Bra å ha deg på nett igjen. Syk pc, syk familie. Nå er det på tide at vi frisker opp dere!!!! Her står det bra til. Knerten begynner å komme seg fra bronkitt, men ellers er det vår:o))
♥Snulder Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Jepp håper formen er stigende i takt med temperaturen utover våren!!! For både oss og alle dere andre!! Årsaken til at jeg ikke har vært så mye her inne er nok i hovedsak jobben sin skyld!! Fysjogfysj:=) Mye sykdom blant personalet, og dårlig evne til å si nei hos meg;=) Denne uka jobber jeg 7 dager... Gudskjelovogtakkogpris for at det er tre bakvakter... Neste uke har jeg hele 3 dager fri! Da skal jeg jage hybelkaniner og male 100 meter lister;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har doktorgrad i listemaling. Hadde du bodd litt nærmere så kunne jeg ha hjulpet deg...........
♥Snulder Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Hehe.. de er så mange og lange, at hvis jeg legger alle etter hverandre... så rekker de kanskje ned til deg?:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå