WPW Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg og mannen min skal reise til Mexico om ca en ukes tid, men så mistenker vi at det kanskje er noe på gang. (Skal ta test imorgen..) Lurer derfor om det er noen av dere som allerede er gravide som har erfaring med å reise i svangerskapet? Nå er det jo ikke sikkert at vi er gravide da, men jeg tenker jo litt på det..
Sina med Sprellings Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg kom hjem fra Thailand for 2 uker siden. Visste ikke at jeg var gravid da vi dro, så jeg tok ingen spesielle hensyn under turen. Det gikk jo bra likevel. Hvis du er gravid burde du sikkert være ekstra forsiktig med maten på turen. Sørg for at maten er godt stekt eller kokt. Synd hvis man blir kvalm og dårlig på turen, men er man gravid er det jo ofte sånn det er. Selv slapp jeg unna graviditetssymptomer så tidlig, og hadde en strålende ferie. Lykke til med testing og turen!
WPW Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei, og takk for svar! Det var godt å høre! Man blir jo litt engstlig, men vi trodde jo det kom til å ta opp til halvannet år før vi ble gravide etter å ha slutta på prevensjon. Men føler endel tegn på at jeg er gravid, og i tillegg viste testen idag tidlig en svak svak strek for positiv.. Måtte gå inn til mannen min og få han til å sjekke at det ikke bare var inbildning... Dette er jo noe vi ønsker veldig begge to:D:D -P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå