Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er så redd jeg skal gå på veggene før babyen kommer.

Er i helt fin form, frisk og rask og er ikke stor...

Liker å jobbe og ha noe å henge fingrene i, og ha noe å gjøre...

Nå er lommeboka tom, og alt er liksom klart til gutten kommer. Leiligheten er strøken, alt av klær er vasket og ryddet i kommoden.

Hva i all verden skal jeg gjøre i 3 uker.. greit å sove et par timer ekstra om morgenen, men når gubben ikke er hjemme så gidder jeg jo ikke å bare surfe på nettet og sitte å se på tv...

Herregud jeg kommer til å bli gal...

Når babyen er her så har jeg sikkert nok å gjøre, men tiden før det... Ja tips tas imot med takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som tvinger deg ut i perm da?

De 3 ukene før er det jo ingen som sier du SKAL ta ut. Det er et tilbud om 3 ekstra uker til mor, men dersom du ikke tar dem før termin, kan du ikke få dem igjen i andre enden. Du kan jo være i arbeid til du føder dersom du ønsker det og det er forsvarlig mht arbeids sted...

Skrevet

du kan møte venner og sånn:D og siden du er i forholdsvis god form, kan du jo trene litt og sånn? er du medlem på et senter kan du jo ha det som et dagsevent.. når jeg har fri, bruker jeg somregel mye penger, for blir til at jg går tur og går innom en butikk eller ti. uff.

men du er heldig som får fullstendig fri. jeg må gjøre ferdig skolen før bebisen kommer.. så må dra meg bort til bedriften der vi har prosjekt så langt det går. håper ikke vannet går på bussen,hahaha.... kanskje jeg hadde fått sitteplass da!

Skrevet

Man SKAL faktisk ta ut disse ukene..

Skrevet

NEI!!! Jeg var hos NAV idag og de sa det jeg skrev over...

Skrevet

For man får i hvert fall ikke sitteplass ved "bare" å være høygravid!!! :) Hehe

Skrevet

Du kan jobbe helt frem til ungen kommer, men da mister du de 3 ukene og får ikke ekstra penger eller 3 uker ekstra etter at ungen har kommet.

Men så færlt er det helt sikkert ikke å gå hjemme i 3 uker å kose seg å slappe av. Opp til hver enkelt men er jo bare å fortsette på jobben!

Skrevet

neinei er du gæærn, man må spørre om vedkommede kan flytte ett hakk inn. får da svar om nei hopp inn du. så må man klatre over 3 andre personer og skvise seg inn, for så å måtte presse seg ut igjen når man "endelig" skal av:P

Skrevet

Nettopp det jeg mente!!

Takk..

Skrevet

Stakkars deg som er i så god form at du går på veggen av å slappe av. Klarer dessverre ikke lete fram noen sympati.

Hilsen en som har vært sykemeldt siden oktober - og som fryktelig gjerne skulle ha klart å jobbe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...