<3 + <3 + ? Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Svigermor var visst helt oppgitt over meg i dag. Gutten hadde spysjuke onsdag/torsdag forrige uke, etterpå har han hatt litt vondt i halsen og ikke ville spist ting som er litt grovt (vondt å svelge). Altså bare flytende mat ei stund nå. Han er frisk og i full form nå, men han er fortsatt litt løs i magen. Ikke diare, men løst. Ikke har han mer eller oftere avføring heller. Jeg har tenkt at dette sikkert kommer seg når kostholdet blir litt "fastere" og ikke bekymra meg mer ettersom alt er bra ellers. Svigermor passa han i dag og da hadde han bæsja. Hun var helt fra seg fordi det var så løst. Leksa meg opp om at hvis barnet hade løs mage så lenge måtte man til lege. Eh.....trodde det var bare hvis man ikke får i barnet mat eller drikke eller hvis det er slapt og utilpass. Burde jeg ringe legen likevel? Og hva kan han i så fall gjøre?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Er vel ingen vits å ringe legen pga løs avføring? Det er bare bortkastet, så lenge barnet ellers er i form synes nå jeg..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Nei, du er ikke sløv i det hele tatt. Bestemødre er ofte ikke til å stole på Diare/løs mage er ingen grunn til å oppsøke lege, så lenge det ikke er blod, barnet er dehydrert eller om barnet har feber/redusert allmenntilstand over lenger tid.
<3 + <3 + ? Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Må nevnes at dette er samme dama som satte i ramaskrik fordi han hadde løs avføring som baby (morsmelkbæsj)......ja for det er jo veeeeldig unormalt. Blir litt matt av henne noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå