Gjest anouschka with Love Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har en sønn med en funksjonshemming. Han har hatt hjelpestønad siden han var 5 år. Nå fikk vi brev om revurdering igjen og jeg skulle sette frem nytt krav for å se om han fremdeles hadde krav på sats II. Altså fohøyet hjelpestønad. Jeg skrev ærlig og oppriktig at han nå har hatt så positiv fremgang. Søkte om sats I pga dette. Altså justert til vanlig hjelpestønad. Ikke den som er vedtatt av fylket. I dag fikk vi svar om at han videre skal ha sats II!! De har lest legeerklæringen og PPT rapporten og mener han fremdeles har krav på denne. Jeg synes det var fantastisk vurdert av NAV. All ros til dem, og all god samvittighet til meg som følte at jeg var ærlig og ikke måtte legge på noe :-).
Kosel Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jøss - DET var en uvanlig overskrift frøken;) hehe Så bra da, at de klarer å bruke huet innimellom selv styra mye med de i det siste så nå er jeg bare oppgitt;)hehe
jet trip Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Men det va jo kjempe bra. selv har jeg fått god behandling hos NAV- par krøll har det vært men det har dem ordnet opp i veldig kjapt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 s bra! godt og se at de glimter til. spesielt på sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå