Gå til innhold

Er så lei meg..... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skulle komme hjem fra jobb i kveld, og jeg og snuppa vår på 4 hadde derfor rydda i dag, bytta på sengene, vaska klær etc....for vi skulle ha det fint når pappa kom hjem, som snuppa sa... Gleda oss masse til han skulle komme hjem i kveld.... Også ringte han i ettermiddag å sa at de må bruke helga på å jobbe fordi uvær har hindret dem fra å gjøre det de skulle i dagene som har vært..... :( Tror jeg griner når jeg legger meg i kveld altså.....

 

Takk og lov for Stratos sin kosepose, sier nå jeg!!! Den er en god hjelper i en nødens stund.... og i tillegg så kommer jo tante rød i helga.....!!

 

*ta en sjokoladebit til fra koseposen og snufse litt*

 

Tror jeg blir hengende her i kveld, jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg så godt. Er sånn når man forventer at noe skal skje, og så sker det ikke.

Hadde sikkert ikke vært lei deg i kveld hvis du visste at han ble borte lenger.

Kos deg med kosepose, og heng med oss i kveld du

 

*trøsteklem*

Skrevet

Uff da.Ikke kult.

Vet hvordan det er når ting forandres plutselig!

Kos deg med litt snop du:)

 

Skrevet

Huffamei. Jeg tror jeg legger meg jeg. Hehe. Jeg blir ikke med på noe fellesdepping.

Skrevet

Vett akkurat hvordandu har det. Sambo skulle komme hjem i dag, men så ringte han i går kveld og sa at han "måtte" stå igjen ei uke:O( Jobber offshore.. Ble kjempeskuffa.. blir ei lang helg, hater helgene når han er vekke...

 

Jeg koser meg me kvikk lunsj jeg da:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...