Nilena Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Sambo skulle komme hjem fra jobb i kveld, og jeg og snuppa vår på 4 hadde derfor rydda i dag, bytta på sengene, vaska klær etc....for vi skulle ha det fint når pappa kom hjem, som snuppa sa... Gleda oss masse til han skulle komme hjem i kveld.... Også ringte han i ettermiddag å sa at de må bruke helga på å jobbe fordi uvær har hindret dem fra å gjøre det de skulle i dagene som har vært..... Tror jeg griner når jeg legger meg i kveld altså..... Takk og lov for Stratos sin kosepose, sier nå jeg!!! Den er en god hjelper i en nødens stund.... og i tillegg så kommer jo tante rød i helga.....!! *ta en sjokoladebit til fra koseposen og snufse litt* Tror jeg blir hengende her i kveld, jeg....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Skjønner deg så godt. Er sånn når man forventer at noe skal skje, og så sker det ikke. Hadde sikkert ikke vært lei deg i kveld hvis du visste at han ble borte lenger. Kos deg med kosepose, og heng med oss i kveld du *trøsteklem*
*Smiley* Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Uff da.Ikke kult. Vet hvordan det er når ting forandres plutselig! Kos deg med litt snop du:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Huffamei. Jeg tror jeg legger meg jeg. Hehe. Jeg blir ikke med på noe fellesdepping.
makkapakka med spire Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Vett akkurat hvordandu har det. Sambo skulle komme hjem i dag, men så ringte han i går kveld og sa at han "måtte" stå igjen ei uke:O( Jobber offshore.. Ble kjempeskuffa.. blir ei lang helg, hater helgene når han er vekke... Jeg koser meg me kvikk lunsj jeg da:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå