Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Måtte operere dem vekk etter fødselen. Ble ikke kvitt dem:-(
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Om de er like utenfor endetarmsåpningen, så skal du prøve å dytte dem inn i åpningen. Da blir de borte av seg selv. Fikk en ved forrige fødsel som jeg aldri så selv, jeg fikk stikkpiller som smertelindring etterpå, og da fikset en sykepleier det hele. Tror jeg hadde en her om dagen som jeg også bare dyttet inn, og da jeg hadde funnet et speil og greier for å se etter, så var den borte... Ikke så veldig plaget jeg, altså.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 er det noen vits i det?kommer de ikke bare tilbake?hvordan er inngrepet da?bedøvelse?hvor lang tid tar det?osv.........huff,synes det er skikkelig ekkelt dette,men jeg merker heldigvis ikke noe til at de er der,men har jo lyst å se ok ut der nede fordet,selv om det ikke er noen andre som ser meg der nedentil..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Gå på apoteket å spør etter en krem som heter Alcos anal. Den blei jeg anbefalt i forrige svangerskap. Jeg var veldig fornøyd med den. Kan trygt brukes av gravide:-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 De kommer sikkert tilbake ved evt nytt svangerskap men kvitt dem for nå hvertfall. Gjort i lokalbedøvelse (satt på strikker eller noe) gjorde JÆ... vondt og hadde resept på smertestillende. Var drittvondt i noen dager og så ble det ganske så bra etterpå.
magj Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Ikke bare å dytte den inn igjen, men den må tømmes for blod (trykke vekk blodet). Etter tre svangerskap opererte jeg et par-3 hemmorider. Det blei gjort i spinal med en overnatting på sjukeh. Var no inni h... vondt noen uker etterpå. Det var jo sår rundt kanten på endetarmsåpningen, som ikke fikk gro fordi jeg gikk jo jevnlig på do og reiv det opp igjen. Dem kan jo ikke sy, så det var sår som måtte gro igjen av seg sjøl. MEN DET VAR VEL VERDT DET, KJEMPEGLAD FOR Å BLI KVITT DE HEMMORIDENE. Nytt sv.skap nå, og en el to bittesmå hemmorider (ingenting i forhold til det jeg opererte). Regner med det blir litt værre etter fødselen, men det går nok tilbake det meste, med behandling og rett kosthold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå