~Maja Mor~ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er du her? Ser etter deg og lurer på hvordan det går! Eller har du byttet nick?
~Maja Mor~ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2008 Hmmm, ingen som vet hvem Sussa er? Eller om hun er aktiv her?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Heiaaaa Majamor!!! Jeg er her jeg vet du! hehe.. er bare ikke så aktiv for tia.. orker ikke skrive så mye på bim da d konstant er en anonym etter meg uansetthva jeg skriver... Både når det gjelder koslige innlegg og triste innlegg fra min side.. Så kos at du ropte på meg:) Joda.. jeg har det vel ok.. etter omstendighetene må man vel si.... Jeg er veldig sliten for tia... og dagen i går toppet d hele... Skulle vært en gledens dag med ultralyd.. Hadde ovetalt sambo til å vite kjønn osv.. Men dagen begynte dårlig.. er i praksis.. og veileder sliter litt med å forstå hvor sliten jeg er... Maser konstant om fravær... Jeg begynte å grine på personalrommeti går osv.. Ikke særlig bra begynnelse på dagen kan man vel si..hehe.. Burde sykemeldt meg.. Men nå er jeg snart ferdig så d blir for dumt.. Jeg skal nok holde ut... Men nok om d.. Så skulle vi på ultralyd... humøret var på vei opp.. men jeg har konstant vondt i livmora... så litt demper er d jo... Og jeg er bekymra hele tiden.. måtte inn på hasteultralyd på mandag som var fordi d var mistanke om vannlekasje.. Men d så bra ut... heldigvis.. Fikk ikke sett noe særlig til baby da... dårlig apparat osv... Såå altså. ultralyd i går.. (6.3) Det ble IKKE som forventet.. MILDT sagt.. blæ.. for en dritt ultralyd! Kom inn.. fikk en student... som hverken så forskjell på hode og rompe og fant ikke målinger.. Hun brukte vel en halvtime.. vi fikk ikke sett ett eneste ordentlig bilde av ungen.. Så tok jordmor over.. skulle ta SAMME målingen en gang til.. så ble en time til sammen.. Men hun prøvde heller ikke å vise oss ett ordentlig bilde av ungen... Fant ikke alle målene... Fikk beskjed om at hun ikke klarte å se alt hun ville i forhold til hjErtet..og vil ha oss tilbake til Hjertespes om 2 uker...prøvde å si til oss i en ”overbevisende” tone at det NØDVENDIGVIS ikke var noe galt altså… I tillegg prøvde hun vel ca 5 sek å finne kjønn.. så gidda hun ikke mer.. så d fikk vi ikke vite.. nedtur iogmed at både jeg og sambo skulle vite... Så ble jeg satt tilbake ei uke.. noe jeg syns var rart.. men men... Jeg har foranliggende morkake.. så fikk beskjed om at d kan ta LANG tid før jeg kjenner spark.. VI fikk ett eneste bilde av ul.. som vi fikk gratis fordi d var så rævva.. og vi var inne en HEL TIME! jeg er så skuffa og lei meg at du ikke aner.. i minst 3 kvarter av tiden viste vi ikke en gang hva vi så på skjermen. i tillegg var hun skikkelig hardhendt..og jeg har kjempevondt.... Så nå må jeg gå å vente på neste ul da..om to uker.. Får vel ikke sett så mye til baby da heller.. iogmed at spesialisten skal se på hjertet hovedsaklig.. men kommer til å spørre etter bedre bilder..og eventuelt kjønn.. Håper på en bedre time da. Så får jeg prøve å tenke positive tanker... Det lille jeg så av baby så i ihvertfall bra ut.. Rørte mye på seg:) Hvordan er det med deg da?... Var det slik at du ikke har msn? stooor klem!!
Lille Luna Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg har også lurt på hvor du hadde tatt veien! Drit i de dumme anonyme, vi er mange flere her som setter pris på at du er her!:-)
Lille Luna Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Uff, for en drit ultralyd opplevelse dere hadde! Jeg synes du skal be om å få en ny. Det der holder ikke mål. Ikke det at ultralyden skal være ett underholdningsprogram for foreldrene, men man skal jo bli vist respekt, og bli fortat hva som skjer og hva som vises på skjermen. Hvilket sykehus var du på? Og jeg synes at når det er en student med så er det ekstra viktig at det gjøres bra og ikke halvhjertet...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Neeei.. hjelper nok ikke å be om ny.. de fikk jo tatt målene de skulle.. Bortsett fra det med hjertet..blir no ny ultralyd i mellompåsken da.. så d går nok fint... vi får se.. Håper vi får sett litt bedre da...kommer ihvertfall til å be om d... Jeg er så sinnsykt sliten for tia..skal så lite til før jeg blir lei meg og skuffa.. hehe.. klem til deg Lille Luna:) ps. var på sant Olavs..
Lille Luna Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Får håpe at den neste ultralyden blir koseligere, og at alt er fint med hjertet:-) Vet du foressten kjønnet? (jeg husker ikke om du har snakket om det før...)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 nei vi fikk ikke vite d..jordmora brukte ikke lange tiden før hun ikke "gidda" å sjekke mer.. var ikke så veldig viktig da... Håper vi får sett d neste gang..kommer til å spørre om d ihvertfall... Men uansett.. gutt eller jente spiller ingen rolle:) Men hadde vært kos å vite!
Lille Luna Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Det blir spennende å se på neste ultralyd om dere får vite kjønnet:-) Har du begynnt å kjenne spark?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 :)ja..blir veldig spennende...begynt nedtellingen nå.. 6 dager igjen..haha.. graviditeten er jo en eneste stor nedtelling..alt..hehe.. Vet du.. fikk faktisk flere sterke spark i går:) skvatt tilalle gangene..og det var veldig til liv når jeg la meg.. var kjempespennende.. Så det jordmora sa stemte overhodet ikke.. Og jeg VET det var spark:)hehe.. kunne ikke vært noe annet.. har kjent noen i dag og..kjempegøy..men litt skummelt:P hehe.. Hvordan er det med deg da? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå