Gå til innhold

FLERE MED TERMIN 15 MARS??


Sine78

Anbefalte innlegg

Hei!!

Sitter her og leser om alle som har født allerede.....og lurer på om det er flere som har termin 15 mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg har termin 15 mars :)

er veldig fødeklar så håper at han kommer før men jeg gikk overt iden forrige gang så det blir vel en rikitg påskekylling denne gang tenker jeg he he :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 15. jeg og! Har fått termin både 15. og 16. Men håper på det sterkeste at det ikke er mange dager igjen:-)

Noen av dere som skal føde på drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 mars ja! Der har du meg, gleder meg masse, men har nettopp gått opp for meg att nå skjer det snart!, nesten litt skummelt......

 

Men kan jo fortsatt gå tre uker til da :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Junemor85(",)FØDEKLAR!!!

jeg hadde opprinnelig termin 26 februar men den ble forskjøvet til 15 mars. nå er jeg lei og jeg går fortsatt gravid.

var hos jordmor i dag, hun sa at livmorstappen var nesten ferdig modnet- ååå jeg ble så glad:)

får håpe det skjer noe snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde egentlig termin 15.mars, men hun ville ikke vente mer 2.mars, på pappan sin bursdag! Ingen dårlig bursdagsgave å få ;-)

 

Ble igjen et keisersnitt, men denne gangen fikk jeg være våken. Hun hadde litt for høy puls og var veldig stille i magen, i tillegg begynte blodtrykk mitt å stige og det var litt protein i urinen, så de bestemte seg for å ta henne, iom jeg hadde blitt så veldig alvorlig syk med førstemann. Heldigvis var det ikke noe feil med henne, da hun kom ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15 mars og skal føde på Drammen sykehus. Kjenner kroppen begynner å gjøre seg klar så håper bare jeg slipper å gå 14 dager over som forrige gang... Baby kom ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15.mars,,, å idag har kynnere komt å gått i ett sett....håper det kan være et tegn på at noe er på gang..har ikke hatt noe særlig med kynnere i svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at det ikke bare er meg som går og venter..... er dritt lei nå!

Gikk en uke over sist gang, så nå håper jeg at jeg slipper det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er:) Gratulerer med tulla di!!

Godt å høre at alt var ok, når det først ble litt dramatisk!

Kos deg masse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...