Turelin Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg prøver på denne måten å få hjelp til hvordan jeg skal gå frem for å bli gravid, jeg er alene, har ikke møtt drømmemannen ennå, men ønsker svært gjerne å bli gravid er blitt 46 år, men har fremdeles egg men føler at nå begynner det å haste, lurer på hva det koster, hvor lenge jeg må være i Danmarkeller en annen plass i verden, veldig mye jeg lurer på og håper å få svar fra noen som virkelig vet dette, jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem ja aner ikke noe i det hele tatt. Men en ting vet jeg å det er at jeg virkelig ønsker å prøve dette Har 2 barn fra før hvorav yngste er blitt tenåring, men har vært alene med han og syns det har gått veldig flott, trenger endel informasjon, og ja ber om hjelp.....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei, det er et annet forum her inne spå BliGravid om heter Assistert befruktning. Spør der du, der er det sikker mange som kan hjelpe deg. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Sorry, mente denne: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4790 Egg/sæd donor debatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå