Gå til innhold

Vil han noengang godta barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 2, men sb vil ikke har barn nå. Han ønsket abort, men det klarte jeg ikke. Han sier liksom at det ikke passer nå pga jobb og litt andre ting. Er nå nesten halvveis og han har enda ikke godtatt det. Vil han noengang det? Vi brukte ikke noen prevensjon i mnd og det visste han, jeg trodde ikke jeg skulle bli gravid så fort, men han kunne jo beskyttet seg siden det var han som var så redd for at det skulle skje, men han skylder på meg.

Han er sur hele tiden og tar ikke på meg i det hele tatt. Tørr nesten ikke spørre om han skal være med på UL snart... Noen som har vært borti lignende? Jeg er livredd for at det skal være mer enn et barn, da kommer han i alle fall til å klikke, eller hvis det er noe gale med barnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men den samboeren din er en (nå måtte jeg redigere et kraftuttrykk). Be ham få hodet ut av rævva eller ryke og reise.

Skrevet

Huff, så trist. Men la meg si det slik: Når han sitter der med det lille barnet i armene for første gang, kommer han til å angre på at han ønsket det fjernt!

Lykke til!

Skrevet

eeh? han vet hvordan man lager barn? ikke sant?!?

Skrevet

Ja han er far til begge

Skrevet

Jeg har vært i en liknende situasjon, men vil ikke skrive så mye om det her. Send meg gjerne en PM. Jeg vet litt om hva man er villig til å godta når man står midt oppe i det, men her er antakelig eneste løsningen å skjære igjennom og be ham ta til vettet. Enten får han ta seg sammen og oppføre seg som en voksen mann, eller så får han klare seg uten deg. Tro meg, du er ikke tjent meg denne situasjonen i lengden!

Foreslå gjerne en tur til familievernkontoret dersom det er noe ved dette som han trenger hjelp til å bearbeide noe, men ikke aksepter dette lenger! Det kommer til å ødelegge deg.

Skrevet

Be han ta seg sammen eller stikke til *BIIIP*!!

Regner med at han vet hvordan barn blir til når han har et barn fra før, om han ikek vilel ha barn så skulle han ikek ha vært så dum å hatt ubeskyttet sex.

Drittunge!!!

Skrevet

Jeg var nok litt kontant over her. Men ofte er en slik "gut-reaction" riktig. Dette er skadelig, nedbrytende og ufint. Og du er gravid og har en liten en å ta vare på i tillegg. Da ville jeg ALDRI tillatt at en mann dro meg ned i gjørma. Enten skjerpings, eller så får han sitte i egen leilighet og deppe over at han har blitt tobarnsfar. Hvilken fryktelig skjebne. Og han som bare har hatt ubeskyttet sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...