Gå til innhold

noen som klipper sønnene sine selv her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det bra? har brukt å gå til frisør og få det klippet bort med maskin. Men nå jeg jeg bestilt et slikt stykke til maskina vår som gjør at vi kan gjøre det selv..ser jo enkelt ut da? har tatt det 6 mm hos friøsr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør også det, bruker maskin:)

Skrevet

Ja, jeg klipper selv med saks.. Og det blir veldig bra :)

Skrevet

DET har jeg prøvd selv og resultatet var ikke bra haha

Skrevet

vi gjør det også selv, men er veldig varierende hvor lett det er :P Vi tar han stort sett inn på badet, og stiller han fremfor vasken. Fyller vann og såpe i den, så kan han plaske med det. Sist var han veeeldig facinert av at håret "ramlet" av :P Min gutt er 2 år da..

Skrevet

Jepp. Klipper både sønnen og mannen med maskin.

Skrevet

Hehe... Synes jeg ser det.. Å bruke maskin på guttungen! Han som går i fistel om noen kommer med ei saks! Vært sånn siden han var året... Bærbar DVD spiller med Thomas Toget gjør susen! Kan ikke bruke "kantklipper" på ham heller! Guttungen hadde ikke kledd så kort hår heller, tror jeg...

Skrevet

hehe... men er ikke så vanskelig. jeg har fulgt med ekstra nøye hva frisøren gjør.. hehe .. så det går veldig fint. ser ikke hjemme klipt ut.

men selvfølgelig alt blir jo på en måte like kort , jeg klarer ikke å lage sveis liksom. men han er så liten enda så synes ikke det er så farlig om han ikke har det.

Skrevet

Klippet han selv i dag og det ser ikke ut hehe... har lovet meg selv å aldri gjøre det mer, men gjør det gang på gang, men å snaue dem helt er enkelt, jeg prøver å få til en sveis, liker ikke snau klipp el hva det heter.

Skrevet

her klipes det hjemme på eget bad. jenta vår er 2,7 år. hun har blitt klippet av pappaen siden hun var 2 mnder, da hun var født med full manke...;-)

Skrevet

Men, hvordan klipper dere da? Helt snaut? Så det ikke er noen sveis?

Kunne tenke meg å klippe litt på sidene og bak med maskin jeg, men er redd han blir seende ut som en vestkant gutt:o)

Skrevet

jeg klipper det først litt langt (bruker maskin da, men husker ikke hvor mange mm..) og så klipper jeg det et par mm kortere på sidene og bak. Klipper sambo på samme måten, blir så fin atte :)

Skrevet

Både klipper og bruker maskin på han.... han er redd frisører så da kan jeg likegreit gjøre de gratis selv.

Skrevet

Har maskin, og klipper bror min og nabogutta med den. Ikke noe problem.

Jeg klipper gutta mine selv, men de har litt sånn pottesveis:)

Gjest NydeIig
Skrevet

Ja, med maskin, het inntil tror det er 5 eller 3 millimeter vi bruker. Vi bor i England og han har gått i barnehage og vi går på andre lekesamlinger med andre barn, og det er så vanvittig med lus her, og barnehager etc ser helst at en skal sjekke og gre for lus et par ganger i uka slik at en blir kvitt alle eggene.

Han hyler når vi går til frisøren, han hyler når vi tar han med maskina også, og jeg kan tenke meg at lusekammen hadde ført til akkurat det samme, men det orker jeg ikke, å sitte å ni-gre en 2 åring som hyler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...