Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er det noen av deres om har brukt bryllupsplanlegger? og hvis dere har det, hvorfor? Hvis dere ikke har gjort det, hvorfor ikke? Liten undersøkelse her :-)
Mamman til Mari Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har ikke brukt det fordi det er jo sååååå moro å planlegge selv :-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Helt enig med Mamman til Mari:)
Vannmann35 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg begynner nesten å lure på om jeg burde skaffe en... Jeg bor 5 timers kjøretur unna der bryllupet skal være (min hjemby), og sitter nå med ny jobb (som betyr at jeg ikke kan ta fridager), samt en masteroppgave som skal leveres i mai... Begynner virkelig å lure på hvordan jeg skal få ting til å gå i hop! Det er så mye som skal organiseres - mat, bryllupskake, prat med prest, øvelse i kirken, ordne med frisør etc... Hvordan i all verden skal jeg få gjort dette. Reiser jeg hjemover en fredags ettermiddag, så betyr det jo at absolutt alt må ordnes på én lørdag.... For et stress! Sukk...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ja, det er nettopp i sånne tilfeller det kan være greit å ha en planlegger. Hva hadde dere vært villig til å bruke på noe sånt?
Hvitkløver2020 Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Det er jo ikke sånn at i planleggeren står det hva dere skal ha på dere og hvem dere skal be...det er jo bare et hjelpemiddel hvor det er satt opp sider hvor man kan fylle inn hvem, hva, hvor, når, hvilke prest. tlfnr-lister, adresse-lister, osv. Jeg hadde en slik og syntes det var kjekt å ha en perm hvor jeg kunne samle alt som gjalt brullupet mellom 2 permer!! Det blir jo fort en del ark og tlf nr og dager som blir satt av til kake-smaking, kjoleprøving, prøvetime hos frisøren, handling av pynt, møte med prest, øving i kirken osv... ÅÅÅÅhh så deilig å vere ferdigmed det stresset...litt trist oxo..hehehe=) Lykke til=)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Vi hadde det..Var kjempeherlig..Mest fordi brylluppet var i et anna land, og da var det kjekt aa ha noen der borte som tok seg av alt..Lite stress og de var kjempeflinke!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hehe, tror HI mente en person, ikke boka ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Det er vel dyrt med bryllupsplanlegger? Peiling på hvor mye det koster sånn ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå