mayaya Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvilke "props" ville dere hatt med da? Altså, hvilke rekvisitta synes dere funker bra på bilder?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hengekøye er dødskult..mener du ting man skal ta med, eller ting fotogreafen bør ha i studio?
cherry coke Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Er ikke så begeistret for rekvisita på bilder, jeg=) Lys bakgrunn og ei lita prinsesse holder i massevis!
mayaya Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Men det er snakk om en stor serie her, og vil ha masse variert....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Vi hadde med: - Katten - kurven til katten - saueskinn til ungen - favorittbamsene hans - forskjellige klesplagg På studioet hadde de en hvit krakk...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Først så må du tenke klær, tre sett er lurt, hvis ikke blir det kjedelige bilder. Burberry-stil (props: paraply), Hilfiger-stil (props: pannebånd, jule solbriller) og så litt Polo (props:gyngehest). Alt må matche. Skallede unger kler hatt.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 synes ball og bamse funker..dessuten kan det bli utrolig bra med feks en storebror som "leser" for lillebror, altså barnets favorittbok eller noe..synes også det kan være verdt å forevige favorittleken, jeg... ellers bør fotografen ha sånn slynge/hengekøye, stige, bøtte/BALJE, SKAMMEL, ENKEL STOL, Oi store bokstaver...
Odine! Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Oi, har dere så flink katt? Ingen katter jeg kjenner ville egnet seg som rekvisitt.
mayaya Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2008 La meg snu det på hodet - - - - - -- - - Hvilke props bør et studio ha??? Eller, hva skulle du ønske at de hadde?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 pysjamas er skjnt pysjbokse og bar overkropp fotballdrakt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Saueskinn, yndlingsbamse (eller en som er kjempefin, hehe), englevinger, stor falsk blomst i "riktig" farge, kul lekebil (enten så stor at h*n kan sitte i den, eller en liten en som h*n kan bli helt oppslukt av), gyngehest/sau, andre familiemedlemmer/dyr, musikkinstrument (hvis dere har noe forhold til det), stort fint håndkle (surre go'ungen inn i)...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Odine: Vi slapp bare katten løs, og fotografen slang seg ned og knipsa ivei! Vi fikk til og med katten til å ligge i kurven! Hun var utrolig samarbeidsvillig... :-)
Odine! Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Hun trodde vel det hele dreide seg om henne, katt som hun er. ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Hun er jo en Hellig Birma, så... Fin på det... hehe... Dronningen vår!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Ha ha - alt en må tenke på! Skallete unger kler hatt... ;0)
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 vi hadde alvekjole og vinger på noen, og pusekatten var med på noen. Veldig fint med katten :-D
eirin20 Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Noen ideer jeg har tenkt på til den dagen vi skal på fotoshoot med mini: store puter sakkosekk stige hunden hodeplagg (luer, capser, hatter) gjerne altfor store =) kostymer rekvisitter fra hobby/interesse ark og fargestifter store solbriller puslespill(morsomt å se konsentrasjonsuttrykket) stor polkakjærlighet (kan lage falsk, men da blir ikke ungen like blid) hehe Stort speil (sett mye bra bilder med speil) stylter (bra hvis man ønsker bilder i høyt smalt format) trehjulssykkel/barnesykkel krone ensfargede, enkle klær får barnet og rekvisitter i fokus klar glassflaske uten etikett med skikkelig RØD saft hehe kommer jo ikke til å ta med alle disse tingene, men dette er ideer jeg liker:) må nok velge ut 2-3 av dem tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå