Gå til innhold

Mette Marit gravid?? Se bildene...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må folk spekulere i om kjendiser er gravide når di har litt mage. Di kan jo ha lagt på seg litt. Tenk så ekkelt å se seg selv på førstesiden av en avis eller ukeblad med teksten " Er hun gravid igjen?" Når hun egentlig bare har lagt på seg litt fordi hun ikke har orket å trene så mye i det siste. ÅHH jeg er så glad jeg ikke er kjendis.

Skrevet

For å bli kjendis må man være tynn - det er 1. kravet det, og hvis man ikke er det, er kravet at man har en pen mann(hvis man da er dame eller homo)

Skrevet

jeg for min del klarer ikke finne noen gravid-mage på disse bildene men..

Skrevet

Mette-Marit er jo litt lut i ryggen, så det er kanskje derfor det kan se ut som at hun har litt mage?

Skrevet

har jo litt dårlig holdning. men for all del er jo hyggelig for dem om hun er gravid.. de har jo sagt at de vil ha flere barn..

Skrevet

Mette Marit har dårlig holdning, og har hatt en tøff jobb under Dronning Sonja.. Men selv om jeg var skeptisk når hun giftet seg, så må jeg innrømme at jeg syns hun har gjort en strålende jobb? Hun er da en voksen dame, som har levd ett relativt tøft liv og i tillegg fått tre barn- de to siste rimelig tett? Syns hun bare blir bedre og bedre, jeg...

og det er litt hardt å innrømme. Jeg var skikkelg motstander mot hele monarkiet da de giftet seg.

Skrevet

Who the hell cares...

Skrevet

Mette-Marit er nydelig, og siden hun går nesten bare i gjenknepte kåper og uten giftering for tiden så er det litt mistenkelig...hmmm...de er jo så skjønne ungene hennes, så synes absolutt de bør få flere :)

Skrevet

LITT lut???

Forferdelig kvinnemenneske, spør du meg!

Skrevet

Enig. Bryr meg sånn omtrent midt i Sahara.

Skrevet

Hahaha... Märtha Louise har slått Mette Marit der gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...