Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 http://www.side2.no/kjendis/article1658349.ece
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hvorfor må folk spekulere i om kjendiser er gravide når di har litt mage. Di kan jo ha lagt på seg litt. Tenk så ekkelt å se seg selv på førstesiden av en avis eller ukeblad med teksten " Er hun gravid igjen?" Når hun egentlig bare har lagt på seg litt fordi hun ikke har orket å trene så mye i det siste. ÅHH jeg er så glad jeg ikke er kjendis.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 For å bli kjendis må man være tynn - det er 1. kravet det, og hvis man ikke er det, er kravet at man har en pen mann(hvis man da er dame eller homo)
Fullrulle86 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 jeg for min del klarer ikke finne noen gravid-mage på disse bildene men..
MiniBassen Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Mette-Marit er jo litt lut i ryggen, så det er kanskje derfor det kan se ut som at hun har litt mage?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 har jo litt dårlig holdning. men for all del er jo hyggelig for dem om hun er gravid.. de har jo sagt at de vil ha flere barn..
Bare™ Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Mette Marit har dårlig holdning, og har hatt en tøff jobb under Dronning Sonja.. Men selv om jeg var skeptisk når hun giftet seg, så må jeg innrømme at jeg syns hun har gjort en strålende jobb? Hun er da en voksen dame, som har levd ett relativt tøft liv og i tillegg fått tre barn- de to siste rimelig tett? Syns hun bare blir bedre og bedre, jeg... og det er litt hardt å innrømme. Jeg var skikkelg motstander mot hele monarkiet da de giftet seg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Mette-Marit er nydelig, og siden hun går nesten bare i gjenknepte kåper og uten giftering for tiden så er det litt mistenkelig...hmmm...de er jo så skjønne ungene hennes, så synes absolutt de bør få flere
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 LITT lut??? Forferdelig kvinnemenneske, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Enig. Bryr meg sånn omtrent midt i Sahara.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Hahaha... Märtha Louise har slått Mette Marit der gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå