Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært morsomt å bli kjent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Ja æ e fra og bor Bodø Æ :) e du langt på vei? Æ e 6+4 i dag :)

Skrevet

Jeg er 6 uker akkurat i dag. Har du noen barn fra før eller er det din første?

Skrevet

Hei er 7 uker akkurat i dag :) hehe kanskje vi sees på sykehuset i oktober/ november :) Det er første barnet ja :) Har du barn fra før?

Skrevet

Hehe ja kanskje det =)

Ja, jeg har en sønn på 1 år og 5 mnd. Så vet litt mer hva jeg går til denne gangen, men det er utrolig hvor fort man glemmer. Husker ikke hvilke symptomer jeg hadde sist i begynnelsen. Men det er jo ikke sånt man går rundt å husker heller da.

Ååå sykehuset, var så koselig å være der. Alle var så snlle og hjelpsomme hele tiden. Gleder meg til å dra dit igjen =)

Skrevet

jeg er også fra bodø=) er 7, 5 uker på vei i dag=)

Skrevet

Hei hei hei og velkommen til Bodøklubben :) Har du barn fra før?

Skrevet

jeg har ingen barn fra før=) skulle egentlig hatt en liten en i april, men hadde en sa når jeg var 13 uker(oktober) så nå håper vi det går bra denne gangen=)

Skrevet

Å nei så trist :( Men gratulerer med denne lille spiren :o) Denne gangen MÅ det jo gå bra!

Skrevet

ja det går sikkert bra=) er jo liten sjangs for at det skal skje igjen=) er bare å holde seg positiv=) hihi

Skrevet

Å det var litt godt å høre. Har litt sykehusangst. Har aldri vært innlagt på sykehus, bare vært på besøk mange ganger. Er jo heldigvis og forhåpentligvis noe positivt jeg skal oppleve der da så det går nok bra :)

Skrevet

Jeg har vært innlagt på sykehus flere ganger, men den eneste gangen det var koselig å være der var da jeg fikk sønnen min. Var ikke så "sykehuspreg" på barselsavd.

Og så er man jo i himmelen over det nye nurket som er kommet til verden. Så det går nok bra skal du se, du er jo ikke syk så da er det ikke noe farlig =)

Og maten er faktisk ikke SÅ ille som de skal ha det til hehe

Skrevet

Hei :) Ja det var det jeg også tenkte. Er jo sikkert helt i drømmeverden da ja :) Jobber på det psykiatriske sykehuset og tror vi får mat fra det samme kjøkkenet. Helt grei synes jeg :)

Skrevet

Er så utrolig spent :) Skal til gynekologen på torsdag :) Håper vi får se hjertet slå :)

Skrevet

Du og.. Skal på onsdag =) Gleder meg så..men gruer meg litt også, kan jo hende det er noe galt. Men satser på at alt går bra denne gangen =)

Du kommer sikkert til å se hjertet, men kan hende det er for tidlig for meg. Vet du om man får bilde så tidlig?

Skrevet

Hei :) Aner ikke om vi får bilde. Håper d :) Lykke til i morgen! Skal krysse fingren for deg :) Det går helt sikkert bra :)

Skrevet

E vel på tide at æ også si hei :o) Har termin 2 november og e fra Bodø. Får vel den ordentlige termin tirsdag 25 mars. Ska til lege da og håpa å fått tatt ultralyd :) Bli spennanes å les om korsn det har gått me dokker på ultralyd denne uka :o) Lykke til!

Skrevet

Heisan:) Arti å se at det er flere fra Bodø som venter høstbaby:) Har termin 12. oktober. Har ei jente på snart 9 fra før, så det begynner å bli en stund siden sist.

Skrevet

Slæng mæ me her å ;)

Foreløbi e termin 17.okt.

Skrevet

Artig det er så mange her fra bodø =)

Var på ultralyd i dag hos gynekolog skotheim, tar oppfølgingen i sv.skapet der i stedet for lege. Synes han var veldig flink.

Tok ultralyd der, men kunne ikke se noen hjerteaktivitet enda. Men alt var normalt og så bra ut. Så skal tilbake den 31 for ny ul, og da ser vi jo mye mer =)

Får også bilder da. Kunne fått bilde i dag også, men jeg sa det ikke var vits i. Så tidlig er det jo bare en plommesekk som vises.. Er bare 6+1 i dag, i følge menstermin. Men stoler me på ul termin. Forrige barnet jeg fikk var ul termin 11 dager etter menstermin. Og fødte samme dagen som ul termin. Så får se da hva ul-termin han gir meg blir =)

Er så glad for at alt sto bra til, så nå gleder jeg meg bare så til neste ul =)

Skrevet

Jeg trodde jeg var i uke åtte nå... var på ul i dag. Han sa jeg ikke kunne være mer enn i uke 5, så bare plommesekken. Hadde sist mens den 25 januar og fant ut at jeg var gravid den 19 februar. Har hatt 24/25 dagers syklus siden jeg sluttet på p-pillen i oktober. Det er jo 7 uker siden sist mens... hvordan kan jeg være bare fem uker på vei? Han sa det kunne være pga sen eggløsning, men da synes jeg det var rart at jeg var gravid den 19 februar. Han sa også at det var mulig at den bare hadde stoppet å utvikle seg :( Fikk ny time 31 mars. Ble redd jeg.... Noen som skjønner dette?

Skrevet

jeg er også fra bodø!=P har termin ca 24 oktober... eller 22. vet ikke helt enda=P

Skrevet

Jeg hadde EL rundt den 25.jan, og er selv i 9.uke (8+5) nå.. Så virker merkelig at du som hadde siste mens rundt samme dato kan være like langt ca. Hmm. Eller ul visste 5.uke..? Men det skjønner jeg heller ikke :P Hvertfall så veet jeg, at, det er for tidlig til at hjertet banker da og at det er vanlig å kun se plommesekken. Når du er fra uke 6, cirka, vil du kunne høre et hjerte som da slår rundt 160 slag i minuttet :) hihi. Går nok bra skal du se!! Helt normalt å ikke høre hjerteslag så tidlig, og krysser alt som kan krysses for at det er noe ved neste ul :D:D du vil nok helt sikkert høre din lille baby "banke" da :) Skal selv på tidlig ul rundt uke 12 i begynnelsen av april - skummelt... Men også spennende.

Uansett - lykketil alle Bodøjenter! :)

Blir det Kafka-besøk etterhvert som magen vokser, eller har dere tatt turen innom allerede kansje? ;D

• 2 uker senere...
Skrevet

på besøk fra 2.trimester og er fra bodø.

venta ei jente 26 juli=)

Skrevet

Når bruka folk å begynn å kom på BIM treffan på Kafka? Noen som vet.... Ser vel for mæ at de fleste venta til etter uke tolv, men det kan jo vær at det ike stem i det hele tatt :o)

E ca 8 uka og 3 daga... ultralyd i mårra. Kjempe spent!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...