Gå til innhold

jeg er sjokkert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dere tv norge ???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt, sykt, syyyykt!!

Skrevet

måtte nesten le da han kom hjem med den sekken full i søppel...hallo??han samler på søppel???????????????????????

Skrevet

Uff....hadde dette vert Norge, hadde pappa vert med:P

Skrevet

hehe jeg lever med en skrotnisse selv, men han tar vare på alt som har med elektronik å gjøre..Og skruer!!?

Skrevet

han som sov ute i 20 år fordi han ikke kom inn døra da ???

hahahahaha..

LOL

Skrevet

Hehe, mamma var visst nesten like ille da hun var liten, kunne ikke kaste noe... kan tro mo'mo var oppgitt ja;o)

Skrevet

ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ æææææææææææææææææææææsj han samler på bæsjen sin....fytti grisen..i helvette..

Skrevet

Jeg vet...at det går ann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble ikke noe mer kveldsmat på meg nei... Æsj, æsj, æsj, æsj!!!!!!!!!

Skrevet

der forsvant lysten på sjokolade...

Skrevet

Syns litt synd i mannen, jeg! Han ønsket seg til og med terapi, men fikk ikke! :(

Skrevet

Minner litt om onkelen min, da han fortsatt bodde hjemme i huset sitt. Hadde bl.a DEN stabelen med sånne posjonsglass i plast som det hadde vært dessert i. Vasket og pent stablet sammen med finglassene i stua, kunne jo sikkert være kjekt å ha...

Skrevet

What,what,what??? Eg vart nysgjerrig..har ikkje TV Norge...Ka skjer???? Samler på bæsjen sin(!) ????? HÆ?

Skrevet

Er en dokumentar om folk som lider av samlemani. Han ene er så ille at han tar vare på bæsj og urin. Er utrolig ekkelt, men det er jo synd på de også, de kan jo ikke noe for det.

Skrevet

Åh, der fikk han terapeut likevel! Jei! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...