PrettyPink Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei. Jeg skal til første kontroll i morgen, er 7+2 uker på vei. Hadde en SA i slutten av november og er selvfølgelig redd for at det skal skje en gang til. Hvordan oppfølging får man når man har hatt en SA tidligere??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 har man hatt en sa får man som regel ingen ekstra oppfølging. for det blir sett på som normalt. er du oppe i 2-3 sa etterhverandre får du tettere oppfølging med blodprøver å ul....
1prinsesse+2engler Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Sikkert litt individuellt hva slags og hvor mye oppfølging man får. Men jeg er blitt fortalt at når tiden er inne igjen, får jeg tett oppfølging fra første stund av både fastlege(hyppigere kontroller), gynekolog/fødselslege(tidlig og flere ul'er) og spesialister på st.olavs hospital. Ønsker deg all lykke til!!!!!
PrettyPink Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Hadde håpet på en tidlig UL så jeg kan se at alt er ok. Blir spennende i morgen.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg fikk såvidt mast meg til en ekstra ultralyd, ellers ingen ekstra oppfølging. Forige gang hadde jeg infarkt på morkaken og er veldig spendt på oppfølgingen denne gang.
lille sprelle Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Må ha 2-3 sa/ma etter hverandre før man har "krav" på noen oppfølging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå