Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Griner så det holder.Alt gikk jo fint med fødselen som var der,men jeg kunne aldri ha vært jordmor..hadde ikke sett babyen pga tårer. Er litt hormoner ute å kjører nå..snufs
tri smi kinisiri Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Kan den ses på nett-tv? Har ikke tv3.........
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Uff, det var litt skummelt det som skjedde med fødselen... skjønner at hun ble redd!! Også når hun skreik, så fikk hun beskjed om å være stille?? Da hadde jeg blitt sur, tror jeg!! Selv om jeg skjønner at skrik og hyl ikke hjelper... men alikevel!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Poenget med at hun ikke skulle skrike var vel for at hun skulle bruke energien på å presse i stedet...?!
fjollefrua Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 jeg begynte å gråte når pappaen begynte å gråtejeg... stakars...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Me 2..satt her å hylbelja...Gubben såg bare rart på meg...
Mojo med trollungen Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Haha felte noen tårer jeg å. Gud så hormonell da alt gikk bra, men tårene pressa bak øyelokka hehe. Jo dem ba henne ikke bruke krefter på å skrike, men på å presse, så ikke hiss dere opp over det da Herlig å se fødsel altså
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 jeg synes må bør la et skrik passere uten å megge om det...jeg hadde følt meg som en liten unge om jeg hadde fått sånn tilsnakk. er annerledes om man hyler hele tiden!
Anitahar2barn Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 tror ikke det går an å se på nettet...noen andre som har fått det til?
Mojo med trollungen Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Dette var en flere timer lang fødsel kortet ned til 3 minutter, så må ikke ta oss så nært av hva jm og lege sier under fødsel her..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Forstår godt at hu skreik..det hadde jeg oxo gjort.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 det sugekoppgreiene ser fælt ut....trodde det var en myk sak jeg , ikke en metalljævel!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Ja..såg oxo det :-/ såg ikke mye godt ut..Skummelt
*nr4isommer* Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 hvordan får dere sett dette på web??? har ikke tv3....
*H* Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 ¨hehe fikk noen småtårer i øya selv jeg, men det gikk jo bra da:D hehehe han pappan gråt mye han! så søte...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Jeg klarer ikke å se!!!!!! hjelp! kan noen sende linken :-P
Anitahar2barn Skrevet 6. mars 2008 #22 Skrevet 6. mars 2008 Ikke rart at det barnet får surstoffmangel da og at hun blir sliten når hun ligger så på rygg og føder. Alt presses jo på hovedpulsåra som kommer i klem. Det burde være forbudt i ligge sånn......
72moddelen og tulla Skrevet 6. mars 2008 #23 Skrevet 6. mars 2008 Uff det der er jo ikke noe for oss som snart skal føde, griner her jeg sitter jeg, fytti grisen nå gruer jeg meg noe helt J....vet jo det gjør vondt, men det der så helt grønnj...ut
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #24 Skrevet 6. mars 2008 ja du sier noe der..Rart at de ikke prøvde ei annen fødestilling ..
lilleluna7 Skrevet 6. mars 2008 #25 Skrevet 6. mars 2008 Er helt enig med deg, Anita. Nå vet jeg ikke utgangspunktet for henne på reportasjoen, men så lenge ma er oppegående når fødselen begynner, legger man seg ikke NED for å føde!!! La merke til dette på "Jordmødrene" også. Det er jo helt ulogisk! Man letter fødselen betraktlig, og smertene, ved å være mest mulig i bevegelse og oppreist. Har født to ganger på den måten selv, og vet derfor litt hva det dreier seg om. Vel og merke under normale fødselsforløp. Må si jeg fikk helt åndenød når jeg så denne stakkars jenta liggende på rygg for å føde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå