Gå til innhold

Hvor stor er din bærbare pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså antall tommer?

Og om du skulle kjøpt ny bærbarpc i dag, hadde du valgt 17, 15 eller 12 tommer??

Trenger noen innspill, skal plukke ut ny pc på hjemme pc ordning og aner ikke hvor stor jeg vil ha... Jeg heller nå mye mot en liten og snerten 12" da;) Men tar gjerne i mot innspill;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat kjøpt ny bærbar og den er 17".

Kunne ikke tenkt meg noe annet til hjemmebruk. (Kommer ikke til å ha den med ut - da hadde jeg vurdert 15 ")

Skrevet

*push*

Skrevet

Har mac. 13,3 har jeg. Helt topp. Liker å ha den på fanget. Jobber ikke så mye på macen. Har en stor power b som jeg bruker da.

Skrevet

Har 17 tommer og synes det er genialt i forhold til at en fint kan se film der også.

MEN den er i tillegg også ganske tung. Det irriterre mer og går gjerne ned litt i str for å få en lettere. Men en av samme str og som er lettvekter hadde vært genialt :o)

Skrevet

13,3 her ogå, mac.

Har to av den i hus. Og en 15" gammel powerbook (også mac for de uinvidde), samt en 17" HP.

Alle med mulighet for oppkobling til tvskjerm dog, samt internett på tv`n (46")

Ville kjøpe liten og nett igjen om jeg skulle handle ny, me like:)

Skrevet

Har 15,5 ville ikke har hverken mindre eller større. Vurderte 17 men den blei så diger. Denne er akkurat passe å ha i fanget ;-)

Skrevet

Jeg har en 15"! Akkurat passelig... 17" er jo ikke bærbar, den er bare flyttbar :P

Skrevet

17" og kunne aldri gått ned igjen på str... er litt godt vant nå =)) deilig da =))

Skrevet

Olga-Borghild: er vel ikke tilfeldigvis acer;)? Var nemlig samme spesifiksajonene på aceren vi kunne velge..

Er du fornøyd?

Skrevet

powebook 17 tommer har vi til jobbings:) Niccccce....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...