Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Når er det vanlig og begynne og ta bringebær kapsler? er uke 29 nå. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BringebærBLADkapsler eller te anbefales å ikke ta før uke 34. Fås på helekost. Te'en er absolutt billigst.

Skrevet

Stemmer at teen er billigst,men fy søren så mange liter te du må drikke for at den skal ha samme virkning som kapslene! Tror det beste er å ta kapsler jeg ja;-)

Skrevet

Kapsler er best ja, og verdt pengene. Te kan man drikke under hele svangerskapet, ikke farlig med en kopp daglig. godt for livmoren. Grunnen til at det står fra uke 30 (på teen altså) er for at de ikke skal bli beskyldt for en evt abort. Jeg har drukket te hele svangerskapet. Og i uke 34, tor det var da ja, begynner jeg med kapsler og mer te :-)

Skrevet

Begynte i uke 33 med kapslene... og di sier kapslene har mer effekt enn teèn.... er i uke 38 nå og begynte å drikke te i tilegg til kapslene på tirsdag... bare for å piffe opp litt..... men kapslene er virkelig verd pengene... kommer til å bruke kapslene ei stund etter fødsel også :o)

Skrevet

hva er disse kapslene godt for?

Skrevet

Det lurer jeg også på...

Skrevet

bringebær blader har fra gammelt av blitt brukt som fødselsforberedende medisin,de har en posetiv innvirkning på livmoren og gjør den letter tøyelig.inneholder masse vitaminer og er helt ufarlig å ta.jeg begynte selv med kapsler i uke 32 og følte jeg hadde kjempe effekt av de,absolutt verd pengene.når jeg skulle føde var jm helt overgitt over hvor tøyelig jeg var og mente jeg kunne takke bringebær kapslene for det.revna ingenting og ble veldig raskt "normal" igjenn etterpå. annbefales:)

Skrevet

Det er derfor jeg tar di fru.britta :o) for du har annbefalt dei snuppa :o)

Skrevet

hey,hey..konne ije dy mg å svara;)e jo så stor fan av di..hi,hi:) nærme seg veldig nå....snakkes en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...