*ale* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 De satt sammen heeeelt uten å krangle under et pledd og så på tv før leggetid. Kjemperolig, slik at jeg fikk gjort masse husarbeid... Gjett hva jeg fant unger pleddet nå??? En dunge med ostepop!!!!!! Fatter ikke hvor de har fått tak i det!!!!! Steike!!! Jeg ble lurt!!!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hihi, syns jeg kan se det for meg, to (?) luringer som storkoser seg med ostepop og mor som ikke skjønner noen ting :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 he he he he he det er ungene sine det tenker jeg :-) jeg hadde ikke klart å holde meg tror jeg... jeg hadde ledd...
Mille** Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hehehe.....var det ikke dine som spiste is til dessert etter frokost her om dagen? ;o)
*ale* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Jo samme rampene... Har en initiativrik 6 åring i hus:)
*ale* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2008 HAHA!!!!!! Fant en halv pose ostepop i lekeskuffa til dattra mi!!!! Sikkert fra helga, den slaskungen... hehehehe... Gir meg over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå