Gå til innhold

mye regninger har dere i mnd da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

har lånet som ligger på +-17 hele tusen :s

Pluss bh, sfo og allt det andre faste går hele lønna mi pluss litt til, så varierer fra 22-30 tusen i mnd ca.

Sparer ingenting vedsidenav og vi har ca 15-20000 igjen etter regninger. Det meste går faktisk til mat og bensin. helt utrolig hva som går ned i det store sluket :s Sett på tv hvor en fam på 3 klarer å kun bruke 5 lapper i mnd på mat.. Skjønner ikke hvordan det er mulig :-) Men skal skjerpe oss, lurt å spare opp en buffer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...