Mona2 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Lurer på antall timer på dagtid og antall timer på natten!
Sol + spire Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jenta mi er litt over 7mnd og sover i alt fra 1-3 timer på dagen og mellom 10-12 timer på natten, men våkner litt på natten pga at hun har mistet smokken. Men sovner så fort hun får den igjen.
Mammapudding Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Leah er 7 mnd i dag..Hun sover ca 2 timer i løpet av dagen (alt for lite) og 10-11 timer om natta avbrutt av 1 måltid og kanskje et par ganger hun vil ha smokk eller vann.
Mona2 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Ja, da er det flere som sover lite på dagtid. Gutten min sover kun 2 ganger 40/50 min på dagtid og 11-12 timer på natten. Syns liksom han sover så veldig lite på dagtid, men det tydeligvis flere da.... Om jeg går tur i 2 timer kan han noen ganger våkne etter 40 min og sovne igjen, men har en liten en på 2,5 i tillegg så er ikke alltid jeg har tid og mulighet til det da....Drømmer om at han sover litt mer sammenhengende, men det er vel en ønskedrøm kanskje.....
månestråle32 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jenta mi på 7,5 mnd sover ca 12 timer på natta og ca 2x 1time på dagen + en liten halvtime på ettermiddagen8da vekker vi henne etter maks 30 min) Husker tilbake da hun sov 3 timer i strekk på dagen ...... those days are gone! Men hu er veldig søt når hun er våken og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå