Gå til innhold

Dere som ble satt i gang på overtid:

Anbefalte innlegg

Skrevet

To spørsmål:

1. Hvilken dag etter termin ble dere satt i gang?

2. Hvor lang tid tok det fra dere ble satt i gang til fødselen startet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Satt i gang 6 dager over termin, pga vannavgang..

2. Fikk første modningspille kl 0830, første ri kom ved 16 tiden - og gutten var ute 23.40

Skrevet

14 dager etter. De tok vannet på meg i ellevetida, og da kom riene. Ble satt på drypp, halv fire var hun ute.

Skrevet

Ble satt igang 5 dager etter termin med gel (har også blitt satt igang 12 dager FØR termin, men det var jo ikke det du spurte om). Fikk murringer/masrier som ikke førte til noe som helst. De stoppet prosessen og prøvde igjen dagen etter med å ta vannet og sette på drypp. Riene startet umiddelbart etter og ungen var ute etter 5 timer.

Skrevet

ikke på overtid, men noen dager før.

fikk første pille ved 14 tiden, så en ved sju tiden.........ved 22 tiden startet den værste natten i mitt liv........ så var gutten ute 1350 dagen etter.

åpnet seg lite førs, så fikk det rasende fort.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg sitter her og "underholder" meg selv med worst-case-scenarioer: Jeg blir satt i gang hvis jeg går over i uke 42, alt etter "når de har tid", og siden dette er i påska, frykter jeg at det tar lenger tid før de "har tid".

Fint å se at det ikke har tatt stort mer enn et døgn for noen.

(hvis noen lurer på hvorfor jeg bekymrer meg for dette så tidlig, så er det fordi vi må organisere barnevakt - ikke like lett i påska, som vi hadde glemt å tenke på midt i alt babystyret)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...