Twintipp og himmelblå Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Egentlig kan jeg jo snakke engelsk, men hver gang jeg skal praktisere det høres jeg ut som en russisk prostituert med et eple i kjeften:-p Skulle hilse på de nye leieboerene som er polske, og slenger meg rundt hjørnet: HeeeeLLLLuuoo!! Han: Nice to meet you! Jeg: Ja, thænk you. Verrry nice to see you to! *rødme*
*ale* Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 knegg.,,, Ja ikke så lett.. Morro generelt å høre østlendinger snakke engelsk *mobbert* Skulle likt å høre den heeelløøøuu.... hehehehehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Ikke sant, hæhæ:-D Det høres så jækla bra ut inni hodet mitt, men det er ikke jeg som snakker når jeg skal formulere det tydeligvis, he he. Fonetikk er en fin frosk:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Hæ hæ hæ hæ, ja noe i den duren:)) Tror bare meg må slutte å innbille meg at jeg er god i engelsk, og aldri mer skrive at mine engelsk kunnskaper er gode på fremtidige cv`er:-p
WP-TLogPeanut Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Ler godt her jeg sitter nå Kjenner meg ikke igjen
*ale* Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Petter Solberg rocker i engelsk!!!!! I draivd very fast but but but...... better luck neste time... Dauer av ham:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Hahaha sånn er jeg også, værste er at jeg ofte må snakke engelsk på jobb (ringer ofte engelske kunder) og det er søren meg ikke lett å forklare seg bestandig altså. Fikk bare toppkarakterer i Engelsk påskolen, men gud hvor fort man glemmer hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå