☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 FYTTI KATTA... her sitter jeg,full av forventning... smakte jo bare ÆSJ..
mayaya Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hahahaha, det tror jeg på :-D Tenkte det allerede da jeg leste tråden.. *fnis*
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har smakt Imsdalvannet med jordbær....uææææææh, så skrekkelig. Ikke engang 4-åringen min syntes det var drikkendes.
Pysa Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Det med jordbær er jo kjempegodt! Banan har jeg ikke smakt - ennå.
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 fysja meg...da kjøper jeg heller jordbærvannet neste gang..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Ugh.... Hvorfor ikke drikke vann fra springen? Bare å fylle vannflaska, det, og springvann er stort sett også mye renere enn flaskevann...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jordbærvannet er KJEMPE godt!! Minner meg om London.. Var på skoletur der, og de hadde jordbærvann! Måtte fylle opp kofferten med flasker på veien hjem! Hehe.. Endelig er det her også =)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jøss skjønner at jeg ikke henger helt med. Har verken smakt den ene eller den andre. Men får komme meg en tur innom butikken i morgen
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2008 syns vann med smak er bedre...mer spennende..ikke så kjedelig..dessuten måtte jeg prøve det vannet siden en her inne sa det var sååååå godt..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Det er ikke så lett om man er ute på tur... Jeg drar ikke innom bensinstasjon og fyller vann fra springen på offentlig toalett!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 JODA den er kjempegoooooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D *surmule* Og sant flasken var søøøt!!??=P
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2008 haha ja flaska var søt =) men den er jo for unger da,du fikk med deg det ?? =)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Pike26&Nikko: Du kan jo bare dra innom bensinstasjonen og spørre om å få vann fra springen de har bak disken, da vel! De får vann fra samme vannverket de, som vi i private boliger... :-) For å være ærlig så ser jeg heller ikke problemet med å fylle flaska fra krana på toalettet heller, jeg da...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Jooooo! Men er vi ikke "unge®" da*??=P Passer jo perfekt i vesken og jo!;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå