Gå til innhold

Hei dere som hadde ul i uke 11!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stort var fosteret da? CRL mål? Var i dag, etter mens termin er jeg 11+1 i dag, men han målte 5 ganger og fikk 48mm hver gang, og han mente at jeg da var i uke 12. I følge "til mor" boken som jeg fikk hos legen er uke 11 mellom 41 og 52 mm og uke 12, 52 mm... Lurer på om jeg bare har en DIGER unge inni der.... eller hva??? hehe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

De vokser i rykk og napp spesielt så tidlig...

Jeg hadde ul når jeg var 11+6 og da var den 5,47 noe som tilsvarte 2-3 dager lengre i følge Ullevål. Var sikker på termin pga at dette er prøverørsbefruktning..

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 10+5, da var fosteret 39 mm tror jeg. :-)

Var på ul om tirsdagen da var jeg 12+3, og da var fosteret 67 mm. :-)

Så jeg synes at 48 mm da man er 11+1 høres helt topp ut! :-) Og man er i 12. uke da man er 11+1, akkurat som man er i 1. uka da man er f.eks 3 dager på vei. :-)

Skrevet

Å nå ble jeg glad!!! Jeg er nemlig også sikker på når det skjedde, har bare hatt en eneste gang vi var litt uforsiktige, så da KAN jeg ikke være så langt som uke 12. Ble litt bekymret, selvom legen sa at alt så bra ut, han kunne ikke noe unormalt med den lille krabaten inni der! Så da skal jeg bare slappe av og tro på det han sa!!! Blir jo litt nervøs for at noe skal være galt....

Skrevet

Tusen takk for svar! Blir beroliget nå!!!

Skrevet

Jeg kjenner igjen den følelsen så godt, og det er ikke noe godt å bekymre seg sånn.

Men målene dine er jo helt normale, eller iallefall omtrent akkurat som mine, og de er iallefall i følge legen på Majorstuaklinikken bare bra!! Jeg var der nå å sjekket at alt er bra, men nakkefold, hjerte, hjerne, ryggen og alt! Det er så godt å vite! :-)

Så hvis du er litt som meg, at du bekymrer deg mye, så bestill en time der. For de er så flinke og grundige. Og da slapper man av godt etterpå da!! :-) Men nå skal du uansett slappe av da, for de målene høres helt normale ut. :-)

Skrevet

Var der på 3D ultralyd i uke noen-og-tjue med forrigemann.. og ja, jeg var SUPER fornøyd! Bor på Hamar, men tenker jeg tar meg en tur dit når jeg er i uke noen-og-tjue med denne lille krabaten også! Må liksom se om alt utvikler seg normalt.

Legen i dag så også 10 fingre og 10 tær, hjerte, hjerne, blære, ryggsøyle, armer og ben og ingen nakkefold, og ikke unromalt stort hode, så da mente han det ikke var noe å bekymre seg over.... når dere også har nesten like mål skal jeg puste lettet ut... iallefall til uke 18, så får vi se da! Er liksom vanskelig å tro at man skal være like heldig 3 ganger... venter mitt 3 barn nå....

Skrevet

Jeg og ble så lettet da mål på nakkefolden var bra, og hjerne og alt er som det skal! Er nr 2 hos oss. :-)

Da kan du glede deg til 3d om noen uker!! :-)

Skrevet

Ja det gjør jeg allerede! Da jeg var der sist, gjemte datteren min seg bak hendene sine så vi så ikke ansiktet. Da ba legen oss komme tilbake i lunchen hans uken etter, så vi fikk se om vi fikk et glimt da. Og det fikk vi! Gratis. Synes det var så utrolig bra service!!!!! Skikkelig ok sted!

Hadde du 3D ul da du var der i uke 10 og 12 eller? Må ha vært moro å se det også!! Hadde jo faktisk vært billigere for oss å dra til Oslo å ta 3D ul der enn å gjøre det her på Volvat som vi gjorde i dag. Kostet 1344 kr! Koster det ikke rundt 900 på majorstuen? Men så er det det med å ta seg fri en hel dag fra jobben da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...